/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg søger et program, HASTER!
Fra : zicko
Vist : 505 gange
200 point
Dato : 19-01-02 00:38

Jeg skal bruge et program der svarer til task switch funktionen i Windows (Alt+Tab), Det skal bare kunne gå direkte til et program, altså f.eks. hvis man har tre vinduer åbne så skal den ved tryk på f.eks. Alt+F2 kunne skifte direkte til vindue 2... Er der nogen der har set et sådanne program eller noget der ligner? Det skal bare kunne køre på Win95/98..

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 210 point
Dato : 19-01-02 00:47

Hej

Prøv
http://download.cnet.com/downloads/0-1461983-100-8200073.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.8200073
Jump--key hedder det,--rigtig fint program.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-01-02 00:53
Godkendelse af svar
Fra : zicko

Dato : 19-01-02 00:54

Det var lige det program jeg manglede! Tusinde tak! Og hurtig besvarelse tilmed...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-01-02 12:04

On Fri, 18 Jan 2002 23:37:56 GMT, "zicko" <zicko.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg skal bruge et program der svarer til task switch funktionen i
>Windows (Alt+Tab), Det skal bare kunne gå direkte til et program, altså
>f.eks. hvis man har tre vinduer åbne så skal den ved tryk på f.eks.
>Alt+F2 kunne skifte direkte til vindue 2... Er der nogen der har set et
>sådanne program eller noget der ligner? Det skal bare kunne køre på
>Win95/98
[ 2 linier flyttet ned ]

Kan du ikke bruge genvejsdefinitionen for de enkelte programmer?

Højreklik på programmets ikon
Vælg Egenskaber
Vælg Genvejstast og angiv den ønskede tast-kombination.

Her i min Win2000Pro virker det i hvert fald fint med følgende
opsætning:

Program 1   Genvej: Ctrl + Alt + 1
Program 2   Genvej: Ctrl + Alt + 2
osv.

(Win2000Pro indsætter automatisk Ctrl + Alt, når man trykker på en
tast, der skal være genvejstast - jeg kan ikke huske om Win95/98 gør
noget lignende)

[ 2 flyttede linier ]
... i routeren (jeg har prøvet med
>deaktiveret software firewall), men jeg har fået oplyst at det ikke

Har disse 2 linier noget med spørgsmålet at gøre - eller er det en
"tyrkfjel"?

--
Venlig hilsen
Gert