/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
explore fejl
Fra : frederikshavn
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 30-08-03 12:18

Hvad kan det være at når jeg vil bruge mine divx afspillere,så kommer der en fejl om at explore.exe,har fundet en fejl,og programmet lukkes,jeg har snart prøvet alle de afspillere der er,men får den samme fejl hver gang

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 30-08-03 12:23

Har du prøvet BS Player ?
ftp://ftp.darenet.dk/pub/simtelnet/win95/mmedplay/bsplay86500.exe

/VMEK

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 30-08-03 12:27

Til VEMK
ja jeg har prøver bs player,både de gamle og de nye,med det er det samme

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-08-03 13:05
Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-03 13:08

Hvis ikke der er noget at hente der, måske fordi du allerede har den nyeste, så geninstaller explorer her http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6 hvis det ikke er dansk som du har på nu, så husk at skifte i højre menu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-03 15:09

Det er ikke Internet Explorer, men selve windows der brokker sig, så vidt jeg kan se, så jeg tror ikke det hjælper at update IE! Har du ikke en mere specific fejlkode? Får du osse explorer fejl i andre programmer?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-08-03 15:28

Selvfølgelig gør/kan det det..... har du nogensinde set en opdatering til explorer .-)
hmmm... måske....... men det hjælper (eller rettere kan hjælpe)

For at illustrere det så gå ind på http://www.microsoft.com/downloads/ og under Product/Technology (optional) vælges explorer, og tryk søg........ se hvad der sker

Eric
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=54128

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-03 15:42

Næh det jo det Uffe Det er da rigtig hvad du siger, at når man laver en større browser update, så udskiftes/erstattes vigtige filer til selve GUIen osse, så selvfølgeligt er din løsning værd at prøve. Eller måske en update af windows mediaplayer, der osse graver dybt i windows? Det lyder ihvertilfælde som en divx konflikt med windows. Og Bill gates bryder sig jo ikke rigtigt om divx han vil hellere kalde det mpeg4, så vidt jeg husker

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:49

Tak for svaret Uffe29.