/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scootere på MC-plader
Fra : Toften
Vist : 1329 gange
60 point
Dato : 18-01-02 23:26

Jeg har i den seneste tid kigget meget efter "store scootere" altså scootere der går over 100cc, men har desvære kun fundet meget få modeller (jeg kommer fra aalborg)

I "special" i aalborg har de en ItalJet "Formula 125cc"
http://www.italjet.co.uk/formula125.html
men den tager de ca.40.000kr for!!

Hos Munks Eftf. (stadig i aalborg) har de en PGO "T-rex 150cc"
til 25.000kr, men den er ikke lige min stil!

er der nogen i nordjylland (aalborg omegn) der sælger "store-scootere"?
Jeg søger en meget speciel model
Gilera DNA 180cc
www.gilera.com

er der nogen der ved hvor jeg ka få såen en? og en ca. pris

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 70 point
Dato : 19-01-02 00:18

Hej
Det er lidt uklart om Runner forhandles her i landet for nuværende, men spændende ser den ud.
Ønskes der flere oplysninger, må du kontakte din lokale forhandler eller impotøren:
Bjarne Egedesøe A/S. Tlf: 63 168001.

Tag et kik her : http://w1.1422.telia.com/~u142200071/gilera.htm

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-01-02 00:20

PS:
Du kunne også forhøre dig dig her:
jansteendk@hotmail.com
http://w1.1422.telia.com/~u142200071/over50.htm

Godkendelse af svar
Fra : Toften

Dato : 19-01-02 00:30

hmmm.....
tja, jeg kunne vel godt sende en a-mail til ham der....

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-01-02 00:34
Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 19-01-02 11:23

Hej Toften

Gilera DNA importeres ikke til Danmark!!!
Årsag:Prisen m/dansk afgift , se bare prisen på Italjet 125 hos Special.
I Italien er der næsten ingen prisforskel på de 2 modeller.
Flg. store scootere fåes i Dk:
Aprilia Leonardo 125-250
Yamaha Yp250
Yamaha T-Max 500
Suzuki burgman 250 ( måske også 400 , den kunne fåes tidligere)

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-01-02 14:52

"Toften" <Toften.news@kandu.dk> wrote in message
news:ca128.1763$XA5.250057@news000.worldonline.dk...
> Jeg har i den seneste tid kigget meget efter "store scootere" altså
> scootere der går over 100cc, men har desvære kun fundet meget få
> modeller (jeg kommer fra aalborg)

Ja jeg ved det godt var også selv på jagt efter en i aalborg. Købte en brugt
i vejle.

>
> I "special" i aalborg har de en ItalJet "Formula 125cc"
> http://www.italjet.co.uk/formula125.html
> men den tager de ca.40.000kr for!!
>
> Hos Munks Eftf. (stadig i aalborg) har de en PGO "T-rex 150cc"
> til 25.000kr, men den er ikke lige min stil!
>
> er der nogen i nordjylland (aalborg omegn) der sælger "store-scootere"?
Har du prøvet den i svenstrup (kan ikke lige huske navnet på forrretningen)
så er der også en i Nøresundby næsten ude ved OBS.

> Jeg søger en meget speciel model
> Gilera DNA 180cc
> www.gilera.com
>
> er der nogen der ved hvor jeg ka få såen en? og en ca. > pris
Jeg ved ikke hvor du kan få sådan en. men tag en snak med en af motorcykel
forhandlerne. om de måske kunne få en hjem. Jeg sidder men et blad (bike
kataloget) fra 2000 der er der en Gilera Runner FX 180'er 2takt vandkølet
til 39995.

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-01-02 15:18

> er der nogen i nordjylland (aalborg omegn) der sælger "store-scootere"?
> er der nogen der ved hvor jeg ka få såen en? og en ca. pris

Prøv at spørge i news:dk.fritid.motorcykel . Held og lykke.
--

Mvh

Claus Rolsted

Kommentar
Fra : Toften

Dato : 21-01-02 17:55

Jeg har lige fået min stalker op at køre igen, så her i weekenden ska jeg ud og kigge hos MC-forhandlere her i omegnen... var der en ude ved OBS? er det ikke dem der kun sælger Aprilia? jeg tror de hedder nørresundby-MC.

Hvorhenne ligger den i svenstrup?

Var der en der havde fået fat i en brugt DNA?!?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 20:35

Toften <Toften.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ca128.1763$XA5.250057@news000.worldonline.dk...
>
> er der nogen i nordjylland (aalborg omegn) der sælger "store-scootere"?
> Jeg søger en meget speciel model
> Gilera DNA 180cc
> www.gilera.com
>
> er der nogen der ved hvor jeg ka få såen en? og en ca. pris
>
> På forhånd tak
>
Du kan evt. prøve www.mobile.de , husk dog at priserne er uden afgift !!
Prisen må derfor max være 1/3 af prisen i DK.

Held og lykke

Peter
BWS NG
CBR 1000 F

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 08-02-02 10:50

se i mc-revyen, der skulle du få klart svar. Jeg mener at Aprillia sr fås som 125...