/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Memory Jet-pen til USB
Fra : mezz
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 30-08-03 00:36

Jeg har lige investerer i en memory-stick /flash pen til USB porten så jeg kan gemme data, det går fint. Men har ramt muren da jeg ikke havde install cd med hen til ny pc. Hvad gør man når man gerne vil putte den i USB og den så fint begynder at lede efter ny hardware, og går igang med at finde drivere til install. Men ikke kan finde nogen driver. (jeg har prøvet at gemme data fra install- cd´en på USB-sticken men da den ikke har driver kan den ikke læse fra den.

Hvad gør man, så man kun skal have USB-stick med, og ikke også CD-rom med drivere??
Mvh Gorm

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 50 point
Dato : 30-08-03 05:50

Finder et sted på internetet hvor driveren kan downloades - e-mailer driveren som vedhæftet til stedet hvor man skal bruge den - gemmer driveren som vedhæftet fil på en hotmail konto - diskette med driveren er en anden mulighed men der er CD'en nok mere stabil.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : mezz

Dato : 30-08-03 09:25

og man kan ikke tilføje den på anden vis, (uden driver) (jeg ved godt at der skal en driver til , men det kunne jo være

mvh Gorm

Kommentar
Fra : mezz

Dato : 30-08-03 09:26

og man kan ikke tilføje den på anden vis, (uden driver) (jeg ved godt at der skal en driver til , men det kunne jo være

mvh Gorm

Kommentar
Fra : mezz

Dato : 30-08-03 09:30

eller er det fordi at det er win 98 ??
mvh Gorm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-08-03 09:54

Finde driveren på nettet, sende den til dig selv og hent den via browser/mail der hvor du skal bruge den.
Emesen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 30-08-03 15:54

Altså! emesen - se lige kl: 5:50

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-08-03 21:42

Glem mit indlæg, for det er jo kopi af JensT
Emesen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 30-08-03 23:48

Nåeh ja, du behøver nu ikke at rødme - - Jeg synes selvfølgeligt at dit indlæg var udmærket -
Nu var jeg jo bare stået tidligt op for at hjælpe Mezz ikke

Med venlig hilsen
Jens

Kommentar
Fra : mezz

Dato : 01-09-03 08:52

Jeg har fundet ud af problemet, i win 2000 kan man sagtens bare smide den i, og den har selv en driver.
Det var kun i win 98 og lavere at den ville have cd - driver.

Men 1000 tak for hjælpen alle samemn.
>>>Hvordan laver man en smily - figur der rødmer (og andre)?<<<

Mvh Gorm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-09-03 11:19

Tidligt op - dette er tidligt op > 09:54 < kolon>tankestreg>stort Z =
Og hvis du vil afslutte spørgsmålet, så var det vist "natmennesket" >JensT<, der var mest vågen.
Emesen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 01-09-03 20:15

Gorm - her er svaret på dit ekstra spørgsmål..
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp - scroll helt ned

Godkendelse af svar
Fra : mezz

Dato : 22-01-04 11:29

Tak for svaret JensT.
            Tak for det, godt at se at det ikke er alle der sover i timen