/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Se http://www.kandu.dk/dk/spg/21493
Fra : Franksp
Vist : 419 gange
9 point
Dato : 29-08-03 20:01

Da mit spørgsmål "forsvandt" alt for hurtigt fra "seneste 25" stiller jeg det igen her, på denne , måske lidt utraditionelle måde.

http://www.kandu.dk/dk/spg/21493

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 29-08-03 21:48

hmmm hvorfor ikke bare hæve pointene ?? så kommer den øverst igen (hvis du hæver med nok ... 20 tror jeg nok, men det står nederst)

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 21:57

Kære Phylock

Nej det gør det nemlig ikke. Der er der mange der tror. Men det gør ikke.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 29-08-03 22:03

??
det kommer i toppen igen .. mit gjorde hvertfald...

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 22:12

Ikke på seneste 25!!!!!

Det tror jeg ikke på! (undskyld)

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 9 point
Dato : 29-08-03 22:16

hmmm du har sku' ret ... damn sorry .... æv ... brugte jeg lige 50 point ... jeg var ellers så sikker ...

.. der må jeg bøje mig

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-08-03 22:23

Kommer i toppen i den kategori sp. er stillet, men ikke på seneste 25.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-08-03 23:18

Hey Ram og Frank... I plejer at ha' et bredt viden-spekter inden for alt, sving lige forbi http://www.kandu.dk/dk/spg/21473 hvis I har nogle vise sten at slynge om jer med
Go' weekend til jer alle sammen
Søren på jobbet

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 04-09-03 18:46

Tak for svaret Phylock. Som kompensation får du disse 9 point.