/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
JELQ??
Fra : Mondril
Vist : 5061 gange
160 point
Dato : 29-08-03 15:47

Jeg har for nyligt hørt om en metode der hedder JELQ eller noget i den stil, den skulle kunne gøre ens penis større. Ville lige vide om der er nogen der ved noget om det, hvordan man gør,sikkerhed og sådan..

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 29-08-03 16:10

Det er rigtigt, at du kan købe en "dobbelt ruller" til at trække den op - se siden her: http://www.jelq-usa.com/

Men jeg tror nu ikke på sådan nogle ting - det er lidt ligesom creme til større babser: Smarte forretningsfolk, der spinder guld på folk med mindreværdskomplekser, der er villig til at prøve alt i forsøget på at ændre tingene.

Spørg din kæreste - hun vil sikkert sige, at den faktisk er OK !!

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 06-09-03 11:30

Man kan faktisk gøre det selv helt uden at købe noget. Men det kræver daglig øvelse mindst 30-45 min for at vise resultater læs detaljer her (på engelsk) http://dk.groups.yahoo.com/group/bisexdk/files/Program_Version_7.doc

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 06-09-03 16:25

Det kræver ikke så meget...
Jeg prøvede at søge på google "enlargement""guide""natural" og fandt nogle gode sider. I en uge har jeg brugt fem minutter om dagen med et resultat der kunne ses på målebåndet!!!
Det er en metode der gør at den kan rumme mere blod hvilket gør den større. Hvis du ikke kan finde noget ved at søge efter ovevnnævnte kan jeg skrive en guide.

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 07-09-03 17:41

Prøv denne side, koster ingenting, men man skal kunne lidt engelsk... :=) http://www.pridepenis.co.uk/

Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 14-09-03 11:38

Hey Shaunchi. Ja, kunne du ikke tænke dig at lave en guide?? THANKS!

Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 14-09-03 11:40

Hey Shaunchi. Ja, kunne du ikke tænke dig at lave en guide?? Hvor meget har det ca. givet på den uge du har brugt metoden?

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 14-09-03 12:35

Jeg tror faktisk ikke jeg kan give en bedre guide en den der er linket... Jeg har brae gjordt det at for lige at varme den op tog jeg ligefat og gjorde det en mand nu gør. (selvfølgelig uden der kom noget) Så tog jeg hårdt fat og klemte rimelig meget med den ene hånd ligesom der står man skal, med "ok" fingre. Det samme gør jeg med den anden hånd, men den kører jeg samtidig opad indtil den når "hovedet. Så slipper jeg med den hånd jeg kørte op, sætter den ned og starter forfra. Husk at gøre det langsomt, og præcis på midten. Gør ikke noget hvis du kan se blodårerne blive større og fyldtre. Husk endelig ikke at slippe medmindre det gør ondt. Husk også lige noget creme eller noget der kan få det til at glide lidt lettere;)
Du skla gøre det med fingrene 5 minutter. Resten er op til dig selv:)
Jeg ved ikke helt hvor meget. Men det er jo ikke det vilde på en uge. Men forestil dig en måned... JEg er ret sikker på du nok skal blive tilfreds.

Husk forresten at gøre det færdigt du startede medfør du begyndte. Det er for at "varme ned" af en eller anden grund, virker det meget bedre.

HUSK AT SØGE EFTER DE GUIDES:.... De kan sikkert fortælle meget jeg ikek gjorde. Havde heller ikke så meget tid lige nu... Så skriv endelig hvis du har spørgsmål .... Har sikkert skrevet det som min mormors døde hamster vill have gjordt det.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-09-03 02:46

Shaunchi : Jeg synes, at det er fint, hvis du virkelig selv føler, at det hjælper - så tror jeg faktis, at du skal i Guinness som den første, der kan kunnet gennemføre en penisforlængelse på den måde..... jeg synes, at det ville være fint, at du smed et par billeder ind som dokumentation

Erling

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 21-09-04 21:03

Det virker faktisk, hvis du gør det på den rigtige måde. Det kræver tålmodighed, og der er ikke noget hokus pokus i det. I øvrigt giver det en bedre "stivert" generelt

Kommentar
Fra : fjollepolle

Dato : 23-10-04 13:12

Hva er den rigtige måde...??

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-01-05 23:49

Hej fjollepolle. Det virker som om du er intereseret, Kan det være rigtigt? Hvis det er tilfældet, har jeg faktisk nogle gode og gratis råd. Det eneste der kræves er tålmodighed.

Kommentar
Fra : fjollepolle

Dato : 25-01-05 22:32

Hejsa.. ja det er jeg.. hvordan kontakter jeg dig... har du en mail-adresse???

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 26-01-05 18:43

Hvis du skriver din mail-adr. kan jeg sende dig de første øvelser, så du kan komme igang. Du kan få lidt ad gangen, så er det til at holde styr på.

Kommentar
Fra : fjollepolle

Dato : 28-01-05 14:24

boywithnoname@hotmail.com . og tak på forhånd ;)

Kommentar
Fra : fjollepolle

Dato : 04-02-05 16:55

Tak for det... Hilsen Karsten---