/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Script til DEL af gamle docs.
Fra : kvolsgaard
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 29-08-03 11:47

Hejsa.

Jeg skal have lavet et script som køre dagligt og sletter alle fil på dokumentdrevet som er over 1 år gamel.

Er der nogen som kan hjælpe. Det jeg er i tvivl om er selv DEL komandoen.

(WIN NT. 4.0 SP6) & ( WINDOWS 2000 Pro SP4)

Hilsen

Kvolsgaard.

Accepteret svar
Fra : sferling

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-03 22:25

For at få filtreret filerne skulle du nok kigge på xcopy der har en masse parametre der kan tage hensyn til dato, attributter o.a. (og så flytte og efterfølgende slette) DEL har ikke disse muligheder.
vh Søren

Godkendelse af svar
Fra : kvolsgaard

Dato : 15-12-04 11:43

Tak for svaret sferling.