/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
IP adresse på Loader.exe
Fra : Franksp
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 29-08-03 09:44

Er her nogen der kan fortælle mig, hvad dette her er for noget. IP-adressen prøver ofte, flere gange om dagen, at "få tilladelse" til at komme ind, men Zone Laps fanger den, og spørger om ....
Jeg siger nej hver gang.

Jeg har brugt CLAN's gode tip fra forleden til at finde ud af hvem det er:

193.162.153.164 = ns3.inet.tele.dk

Aditional information on IP number 193.162.153.164
Top Level Domain DK
Country DENMARK
Flag
Capital Copenhagen
Region Europe
Currency Danish Krone
Population 5.352.815

(There is a 2 % chance that this aditional information is incorrect)

Er Loader.exe en farlig fil?

Venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : mariusn

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-03 10:28
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-08-03 15:26

Hej Frank
Ja der fik du lige lidt danmarkshistorie Nå men Marius har jo klaret den omkring Loader.exe

Jeg er bange for du kommer til kort. Prøv at kontakte TDC de kan måske hjælpe dig, men jeg tror det faktisk ikke.

Her er lidt om inet.tele.dk men kender jeg dig ret, så har du været her
http://www.google.dk/search?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=G&q=%22ns3.inet.tele.dk%22

Jeg er bange for du er "kørt ind i en mur". Måske andre har et godt bud? Min tænketank er lidt tom i dag

Lykke til...
Søren

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 19:58

Ja nu skrev jeg godt nok, at Zone Alarm fandt den og spurgte mig om ........
Alligevel har jeg fået den installeret i dag. Jeg opdager det, fordi når jeg genstarter eller åbner min computer, får feljmeddelelsen, at der er sket en fejl i LOADER.EXE og at hvis fejlen genopstår, skal jeg genstarte.
Det er smadder irriterende, at den ustandselig lægger sig i:
C:\windows

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-08-03 20:17

Hej igen... så lige du benyttede samme trick som mig
Din loader.exe kan også stamme fra Adobe
Citat
Error "Adobe Gamma Loader.exe caused an invalid page fault in module kernel32.dll" When Starting Windows
Error "Adobe Gamma Loader.exe caused a general protection fault in module GDI.exe" When Starting Windows

Se http://www.adobe.com/support/techdocs/13252.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-08-03 20:29

Et rigtigt godt link, som du sikkert kender er http://www.krusesecurity.dk/

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 20:58

Hej Clan

Nej dette link: http://www.krusesecurity.dk/

kendte jeg ikke. Det er supergodt. Tak skal du ha'

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 20:58

Hej Clan

Nej dette link: http://www.krusesecurity.dk/

kendte jeg ikke. Det er supergodt. Tak skal du ha'

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 21:02

Nu ved jeg hvorfor kommentarer nogen gange kommer 2 eller 3 og måske flere gange.
Det er når KanDu er langsom. Når jeg klikker på send indlæg og der ikke sker noget, så klikker jeg naturligvis igen, indtil jeg kan se på den blå streg forneden, at nu sker der noget. AHA

Frank

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-08-03 23:21

De knapper, de knapper... sker også for mig, jeg kalder det for tastatur virus (om jeg vil indrømme, at jeg laver fejl - nix)

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 04-09-03 18:42

Tak for svaret mariusn.