/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Farveprinter med PostScript på netværk
Fra : urban
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 28-08-03 23:46

Hej

Er i gang med at snuse efter en printer, der skal være pro eller semipro. Den skal kunne køre på vores netværk og den skal understøtte postscript og naturligvis skal den kunne printe i farver. Kan den printe A3 er det dejligt, men det er ikke et ultimativt krav.
Kvalitet er vigtigere end hastighed.

Jeg søger gode bud på, hvad man skal købe. Vil især gerne høre svar fra folk, der arbejder i den grafiske branche.

Printeren skal bruges, så vores kunder kan se nogle gode print af de designs, vi laver til dem, inden de beslutter sig endeligt for en produktion.

Mvh
Urban

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-08-03 14:32

Jeg har fået anbefalet de her printere, til akkurat dit formål..!

http://www.laserjet.dk/printere.php3?lj=2500

http://www.laserjet.dk/printere.php3?lj=4600

http://www.laserjet.dk/printere.php3?lj=5500

Prøv at læs lidt om dem. Så skal du nok finde en der passer til dig. Alle tre har de funktioner du spørger om.:!

Mikael

Kommentar
Fra : urban

Dato : 29-08-03 19:54

Hej Mikael

Det lyder udmærket - hvilken printer endte du så med at købe?
Og er du tilfreds?

Mvh
Urban

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 200 point
Dato : 01-09-03 09:18

Vi gik bort fra ideen, da der kom ny chef i firmaet, da kom der andre boller på suppen.

Men skulle jeg vælge ville jeg selvfølgelig kigge på størrelse af firma og behov. Jeg har stillet de tre printere op startende med mindste prisklasse. Har man et småt firma med lille økonomi, ville jeg vælge 2500´eren, da den kan det du har brug for, men så hellere ikke meget mere, desuden er den ikke så hurtig.
Et lille større firma hvor økonomi ikke er det store problem, så bille jeg klart vælge 5500´eren. Det er den dyreste af de tre, og den som har de bedste specs. (hastighed m.m.).

Så det er noget du må vurdere selv, jeg kan desværre ikke hjælpe dig med erfaring-spørgsmålet, men bare henvise til tre gode printere.

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-03 17:14

Ville det ikke være en ide at give et af svarene point..? Du får jo også point hver gang enlæser dit besvarede spørgsmål..?

Eller måske (hvis du mener du ikke har fået svar) sætte flere points på højkant så dit spørgsmål bliver rykket op på listen.:!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:45

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : urban

Dato : 12-02-04 21:58

Tak for svaret mikael_hanna.