/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
hjælp til Keyboard (MiDi )
Fra : michael2690
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 18-01-02 11:23

Jeg har fået et yamaha PSRGX76, og midi-kablerne men computeren kan ikke finde mit keybord, jeg har prøvet at finde nogen drivere men det er ikke lykkedes. Jeg køre 98 og har prøve at utal af programmer, og tjekket kablerne.det er et integreret lydkort i et epox 8kta+ bundkort

Jeg har også kigget i kontrolpanel under multimedier men den har ikke fundet nogen Midi in eller out

Please hjælp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-01-02 11:22

"michael2690" <michael2690.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:sAS18.1294$Eu2.145682@news010.worldonline.dk...
> Jeg har fået et yamaha PSRGX76, og midi-kablerne men computeren kan ikke
> finde mit keybord, jeg har prøvet at finde nogen drivere men det er ikke
> lykkedes. Jeg køre 98 og har prøve at utal af programmer, og tjekket
> kablerne.det er et integreret lydkort i et epox 8kta+ bundkort
>
> Jeg har også kigget i kontrolpanel under multimedier men den har ikke
> fundet nogen Midi in eller out
>
> Please hjælp

Hvorfor poster du spørgsmålet i netværksgruppen?
FUT'er dig over i hardware-gruppen.

....men svaret er (kort fortalt) at du skal have noget software installeret,
der MODTAGER dit MIDI-signal, og omformer det til lyd. Windows 9x gør det
ikke automatisk. Der findes flere programmer, der kan dette - CakeWalk er et
af dem.

/Chr

Kommentar
Fra : gellert

Dato : 18-01-02 17:29

Det 'lydkort' der sidder på dit bundkort understøtter ikke midi.

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 28-02-02 17:56

Du kan prøve at opgradere til Windows xp
det burde løse problemet

det har jeg gjordt
og det virkede

Mvh. Mhvejsel.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 18:20

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?