/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Hemera Photo objeects
Fra : Peter_Gimm
Vist : 819 gange
100 point
Dato : 18-01-02 10:00

Hej,

Jeg har set annoncen i det nye ComputerStore blad for Hemera produkterne. Er der nogle her der har købt/prøvet dem ?
Vil gerne høre om kvaliteten er ok - i det hele taget om det kan anbefales til brug i tryksager !!

Det ser jo spændende og temmelig billigt ud.....eller ?

-God weekend

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-02 13:45

Hej

Ja- den artikel faldt jeg også over. Det ser nemlig utrolig spændende ud. Jeg gik ind på Nettet for at se lidt nærmere på sagerne. Der faldt jeg over en Trial-version til Download,--ud fra det jeg kan se på denne Demo,--ja, så tror jeg nu at jeg vil investere i Programmet. Men døm selv,-du kan Downloade trial versions af PHOTO OBJEKTS samt NET GRAPHIC STUDIO 2 her: http://www.hemera.com/downloads/downloadstrial.htm

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : Peter_Gimm

Dato : 21-01-02 15:23

Hej Parkenss,

Jeg har hentet demo'en - Du har ret, det ser ud til at være alle pengene værd... Det så bare næsten for billigt ud til at være godt ?!
Hvis du køber pakkerne før mig, vil jeg gerne høre om dem !

Mvh
Peter