/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
IMEI-changer til 8310?
Fra : Perege
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 28-08-03 16:09

Er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde et program til at skifte IMEI på en Nokia 8310?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-08-03 16:18

H'hmmm! Det må's man ikke
Har du prøvet Rolis?
Søren

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 28-08-03 16:40

Rolis?????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-08-03 19:21
Kommentar
Fra : phil

Dato : 01-09-03 09:35

Hej,

det er ikke muligt at ændre emeinummeret på nye Nokia telefoner (DCT4). De er brændt ind i en prom, og kan ikke ændres.
Desuden er det ulovligt.

Mvh.
Berthel, Dansk Unlock
http://www.danskunlock.dk

Kommentar
Fra : 60616345

Dato : 19-06-04 21:47

hmmm.... det passer jo ikke rigtig helt.... ulovligt ja.... men ændre imei nummeret (også dct-4 telefoner) det kan sagtens lade sig gøre men det er ikke helt billigt for man skal have det rigtige udstyr som foreksempel kan købes her www.mobilkabler.dk / www.tele-way.dk .....men meget dyrt fordi at men skal have det de kalder for en "Griffinbox"!!!