/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
theoben
Fra : fluffe
Vist : 455 gange
20 point
Dato : 18-01-02 02:42

er der nogle der kan hjælpe mig,hvor kan man købe løs dele til theoben eliminator det drejer sig om pumpe og studs så der kan komme noget luft på.
på forhon tak usv

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 20 point
Dato : 18-01-02 08:43
Kommentar
Fra : Mr.Theoben

Dato : 29-10-02 20:38

Hej!!!!

Du kan lige så godt skrive til england efter det, brug theobens hjemme side. De behandler deres kunder hurtigst, hvis du henvender dig til en butik derhenne kommer du i sidste række. Held og lykke...

Mvh

Mr.