/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Opdatering af nyhedsgruppe/usenet ?
Fra : jesper43
Vist : 459 gange
20 point
Dato : 28-08-03 14:21

Hvordan bliver opdateringen af nyhedsgruppe/usenet gjort ? Kan man selv gøre det eller er det kandu.dk der gør det automatisk engang imellem ? (Altså den gruppe der er i bunden af hvert emne).

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 28-08-03 16:06

Er ikke helt klar over om jeg har forstået spørgsmålet korrekt.
Men sålænge man er inde på siden sker der intet. Opdatering kan ske ved at trykke på opdateringsknappen oppi i menulinjen (lige til højre for det røde kryds) når man er inde på siden. Ellers opdateres den automatisk ved at lukke siden ned og åbne den påny.

Kommentar
Fra : jesper43

Dato : 28-08-03 17:37

F.eks. under "rejser" er der spørgsmål fra usenet, men jeg kan kun se spørgsmål frem til d. 23 August. Der må da være nogle fra d. 24, 25, 26, 27 og 28 også ?!

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 20 point
Dato : 28-08-03 20:31

Hej jesper...kender problemet og bliver altid rasende når det går i stå derinde. har fået af vide af ram2 at det ikke er kandu der opdaterer dem, men dem der står for NG´erne. Hvis du går ind via en newsserver istf kandu er du ude over problemet.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : jesper43

Dato : 28-08-03 20:41

Tak for svaret skingur.