/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
skedens anatomi?
Fra : TheMilton
Vist : 1639 gange
470 point
Dato : 28-08-03 13:22

Jeg vil gerne høre fra nogle kvinder der har lyst til at forklare lidt om skedens anatomi.
Med andre ord. Hvordan føles det at dyrke sex?
Det jeg er ude efter er en meget specificeret forklaring.
F.eks. Er der langs skedevæggen det kilder, eller er det oppe bunden eller begge steder eller overalt i det hele taget.
Hvordan føles det når man er ved at komme i forhold til når man har samleje.
Skal det gøre ondt før det føles godt? eller er det bare dejligt i det hele taget at have noget oppe i sig.
Og hvad er den store forskel i fonemmelsen på at have en dildo eller en penis oppe i sig.
Jeg er jo lidt nysgerrig da jeg jo ikke har nogen som helst anelse om hvordan det evt. føles.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 28-08-03 19:14

Hej!
Prøv dig frem, og når du hører høje suk og skrig, så har du ramt rigtigt.....
M.V.H. la

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 08-09-03 10:26

jo tak, men jeg søger et seriøst svar.

Kommentar
Fra : jesper43

Dato : 08-09-03 16:50

Hvad med at prøve at lægge spørgsmålet ind på www.oestrogen.dk .. under Debat, og igen under Sexualitet. Måske du får nogle svar der .. men jeg VED det ikke, men jeg tror det er et sted hvor der muligvis er nogle (få) seriøse kvinder.

Accepteret svar
Fra : H_Rude

Modtaget 470 point
Dato : 09-09-03 10:50

Kære Milton
Når der er så få svar på dit spørgsmål, kan det være fordi svaret er kompliceret, og fordi de som svarer føler de udlevere sig selv. Jeg vil derfor med min egen erfaring og faglige baggrund som psykolog, forsøge at svare dig, selvom jeg er en mand.

Oplevelsen af sex er i høj grad noget der foregår i hovedet (hjernen). Derfor kan den sexuelle oplevelse være meget forskellig fra menneske til menneske og fra person til person, afhængig af erfaringer og oplevelser i livet og den sktuelle situation. Der er forskning der tyder på at dette endda i endnu højere grad er gældende for kvinder end for mænd. Sandsynligvis har du også selv oplevet forandringer i din seksuelle kariere både til det bedre og til det mere trivelle. Nye dimentioner i seksualiteten er dukket frem på områder, du slet ikke havde forventet og tidligere succesfulde måder at bedrive sex på mister pludselig deres intensitet. De forestillinger / forventninger du har i hovedet betyder meget for hvad det er du lægger mærke til i dine kønsorganer.

Der selvfølgelig G-punktet og klitoris og sensiviteten i skeden og skedeåbningen, men uden seksuelle tanker, fantasier og forestillinger er disse følsomme steder ikke meget værd. Det er kombinationen af forestillinger og sansninger, der giver det gode resultat.

Mvh Henrik

Godkendelse af svar
Fra : TheMilton

Dato : 09-09-03 13:05

Tak for svaret H_Rude. Det var sådan et svar jeg var ude efter.. tak

Kommentar
Fra : jesper43

Dato : 09-09-03 19:59

Et svar, jo .., men der må da også være en mere generel "følelse" som kvinder har og som man kun kan svare på hvis man er kvinde. Ikke et svar jeg ville have været helt tilfreds med.

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 09-09-03 23:49

Nej men jeg tror ikke der er nogen kvinder herinde der vil have en tråd som denne hængende på deres historik.
Syntes også at det gav mening selvom det jo nok mere kun var det fysiske aspekt i anatomien jeg var ude efter.
Men kender det da fra mig selv.
Det er jo altid lidt bedre sex hvis kvinden er lækker.