/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Nokia 3310
Fra : koldborn666
Vist : 331 gange
20 point
Dato : 17-01-02 22:44

Er der nogle fra FYN der kan unlocke min 3310?

Rasmus.
thanatos@koldborn.dk

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 30 point
Dato : 17-01-02 23:10
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-01-02 23:29

On Thu, 17 Jan 2002 21:44:16 GMT, "koldborn666"
<koldborn666.news@kandu.dk> wrote:

>Er der nogle fra FYN der kan unlocke min 3310?
>
Denne gruppe er beregnet til debat om unlocking - ikke til handel.
Handel foregår i dk.marked.* - se evt. www.usenet.dk/grupper.pl

fut: dk.admin.netikette
--
Sune

Kommentar
Fra : Chewie

Dato : 21-01-02 12:07
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-01-02 14:49

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse
news:3c47500e.9817667@news.tele.dk...
> On Thu, 17 Jan 2002 21:44:16 GMT, "koldborn666"
> <koldborn666.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Er der nogle fra FYN der kan unlocke min 3310?
> >
> Denne gruppe er beregnet til debat om unlocking - ikke til handel.
> Handel foregår i dk.marked.* - se evt. www.usenet.dk/grupper.pl

Det "dogme" bør I opgive her i gruppen. Det bør være helt naturligt at
man kan spørge sig for om der er nogen der kan unlocke i "dk.teknik.
telefoni.mobil.unlock". Markedsgrupper bør efter min mening være
forbeholdt handel med fysiske genstande.

Tror I ikke at grunden til at så mange spørger i denne gruppe vedrørende
om der er nogen kan unlocke, er at de føler at dette er den mest "naturlige"
gruppe for det. Man tænker ikke lige først og fremmest på en markeds-
gruppe, når det ikke er en fysisk genstand, man vil købe eller sælge.

Claus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-01-02 16:06

On Thu, 24 Jan 2002 14:49:18 +0100, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

>Det "dogme" bør I opgive her i gruppen. Det bør være helt naturligt at
>man kan spørge sig for om der er nogen der kan unlocke i "dk.teknik.
>telefoni.mobil.unlock". Markedsgrupper bør efter min mening være
>forbeholdt handel med fysiske genstande.

Jamen hvis du mener det - så kan du jo prøve at stille et
ændringsforslag til fundatsen for at få fjernet / omformuleret
følgende passage

: Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
: henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
: kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*

>Tror I ikke at grunden til at så mange spørger i denne gruppe vedrørende
>om der er nogen kan unlocke, er at de føler at dette er den mest "naturlige"
>gruppe for det. Man tænker ikke lige først og fremmest på en markeds-
>gruppe, når det ikke er en fysisk genstand, man vil købe eller sælge.

Hvis det foregik lidt på samme måde som tonen er i webhotelgruppen så
tror jeg ikke at det ville gøre noget.
Men nu hvor folk kæmper om at få lov til at svare først på et indlæg
for at gøre reklame for deres eget firma - det er ikke en god ting.

Derfor mener jeg at man bør være 100%konsekvent og sige INGEN handel!
Hvis man tillader det vil gruppen lynhurtigt blive oversvømmet af
annoncer fra unlockere - og så er gruppen ubrguelig for folk der har
problemer med at unlocke elelr vil lære at unlocke.

--
Sune