/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Adobe PageMill og Adobe Golive...
Fra : Ammitz
Vist : 569 gange
30 point
Dato : 17-01-02 21:08

Er der nogen som kan hjælpe mig med, - hvor man kan hente eller købe trin for trin kurser på DANSK, - disse programmer er på engelsk og det er jeg bestemt ingen ørn til, - men vil gerne lære at bruge programmerne alligevel.
Ammitz

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 40 point
Dato : 17-01-02 22:19

Hej

Fjernundervisning ?? http://kursus.ofir.dk/shopping/butikinfo.asp?ButiksID=287
http://www.cfje.dk/cfje/Uddbase.nsf/ID/UB00422094

Hvis ikke,-så er hæfterne fra IDG fremragende og billige,-køb dem Online eller hos Boghandleren:
http://www.idgforlag.dk/

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 18-01-02 01:02

Hej
Jeg mener at vide at du IKKE kan få bøger/hæfter osv. på dansk til disse 2 programmer, så du må have ordbogen frem.
I de kurser Parkness nævner, mener jeg, at der kun er materiale tilgængelig på dansk til PageMaker, Photoshop, InDesign og Illustrator. Resten er på engelsk.
hilsen
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-01-02 01:36

in article T2G18.1371$XA5.152270@news000.worldonline.dk, Ammitz at
Ammitz.news@kandu.dk wrote on 17/01/02 21:08:

> Er der nogen som kan hjælpe mig med, - hvor man kan hente eller købe
> trin for trin kurser på DANSK, - disse programmer er på engelsk og det
> er jeg bestemt ingen ørn til, - men vil gerne lære at bruge programmerne
> alligevel.
> Ammitz
Tror ikke der findes megen litteratur på dansk der beskriver de 2
programmer. Nok ej heller online kurser. Har kendskab til en enkelt ting på
dansk omkring GoLive nemmelig et hæfte fra idg´s serie.

Hvordan har du det med at høre engelsk og se tingene udført samtidig? Hvis
det var noget så er der udgivet et pr. ganske udemærkede CD-rommer med små
Quicktime film. Det er firmaet VTC, der har udgivet dem. Priser kan du se
hos www.computerstore.dk og VTC´s hjemmeside er http://www.vtco.com/.

Jo og så er der selvfølge diverse firmaer der tilbyder 2-dageskurser i
GoLive.

M.v.h
S.Peters

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 18-01-02 09:12

IDG har under alle omstændigheder GoLive:
http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-468-8

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 19-01-02 16:10

Hej PARKENNS...
Ideen med boghandleren burde jeg jo selv have tænkt på, - med det var altså dig, der gjorde det for mig. Jeg har hentet hvad jeg søgte, tak for dit svar.
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 19-01-02 16:10

Hej PARKENNS...
Ideen med boghandleren burde jeg jo selv have tænkt på, - med det var altså dig, der gjorde det for mig. Jeg har hentet hvad jeg søgte, tak for dit svar.
Ammitz