/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Om "Gratis reklame !" i tip
Fra : Ishoey
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 27-08-03 18:30

Hej 120566

Det er bare godt gået!!!

Tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/5002

Citat
Tip : "Gratis reklame !"

Fedt forum her !
Enhver form for reklame for enhver lille fusker biks tillades.
Utroligt at de ikke vil have penge for reklamerne her.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om reklamerne/annoncer her.

Hvad synes du?

Mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 18:34

Ja - her tror man at det gælder et spørgsmål og man prøver at svare - men så viser det sig at det "bare" er visning af en hjemmeside (læs reklame)
Hmmm
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 18:35

Vrøvl - jeg sad og tænkte på noget helt andet.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 18:38

Nå nu kommenterer jeg dit spørgsmål.
Enig.
Emesen.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-08-03 18:38

>> Emesen

okay

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-08-03 18:58

[Det næste bliver måske bille margarine i Føtex.]

.. fra nyeste tip om reklamer !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-03 18:59

hmm.. jeg forstår ikke helt hvad emesen er enig i? Spørgsmålet : "Hej 120566 Det er bare godt gået!!!", citatet eller "Hvad synes du?" ???????????????

Reklamer nejtak! Hverken for dit eller dat. Er der til gengæld et godt tilbud på en ydelse, kan man da selvfølgelig godt forsvare et tip om det, i den relevante kategori. Tip alá : "Her kan du købe billige Mobiltelefoner" eller noget, vil jeg godt have mig frabedt, men grænsen er flydende. "Få 10 gratis bléer her", er måske nok skjult reklame, men dog alligevel et tip.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-08-03 19:00

øh nå! Troede jeg havde lavet et citat, men det var så ikke tilfældet. Synes bare den med "bille-maragarinen" var sød. Og så kan jeg da ved samme lejlighed hoste op med et irriteret "Lad nu for pokker være med at skrive tipos om tips i tips!!!!", men gør som Ishoey og kinald det ud som spørgsmål - så skal det ikke vurderes/bedømmes og alle kan kommentere på det. Sgu!

kh

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 27-08-03 19:01

øh nå! Troede jeg havde lavet et citat, men det var så ikke tilfældet. Synes bare den med "bille-maragarinen" var sød. Og så kan jeg da ved samme lejlighed hoste op med et irriteret "Lad nu for pokker være med at skrive tips om tips i tips!!!!", men gør som Ishoey og knald det ud som spørgsmål - så skal det ikke vurderes/bedømmes og alle kan kommentere på det. Sgu!

kh

ps.. og læs så for .. lige korrektur på indlæggene inden de bliver sendt!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-08-03 19:16

Suk..... er vi ikke endnu engang, i gang med at tappe gammel vin over på nye flasker?
Den har været inde og vende 117 gange før, og kommer sikkert 117 gange igen
Svar til Ishokey... Det er Kandu's hjemmeside, det er dem som fastsætter regler og etik - ikke os, vi er bare gæster. Hvordan Kandu så ønsker at forvalte, eller ikke gøre det, det er op til dem.
Jeg giver dig da ret i, at det til tider kan være "lidt for meget"... men så'n er livet - Zap videre li' som på TV'et hvis du opdager noget, du ikke gidder at se på.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 19:30

Jeg er vist lidt forvirret i dag - har rodet med en ny bærbar HD med batteridrift.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-03 20:09

CLAN -> Dér har du en pointe og jeg giver dig ret. Jeg Zapper også hurtigt uden om 'lorte tip', jeg gider ikke engang hente 10 point på at bedømme dem, selvom jeg får muligheden. I få undtagelses tilfælde giver jeg nul stjerner.

Skingur -> Mener du det alvorligt, det med du stadig kløjs i det der citat væsen. Jeg mener da bestemt, jeg har vist dig man skriver; [ c i t a t ] Bla bla bla.. [ / c o d e ] , altså uden mellemrum : http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20 se nederst!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 20:27

Molokyle!
firkantethøjreparantes>citat>firkantetvenstreparantes>noget der skal citeres>
firkantethøjreparantes>skråstreg>citat>firkantetvenstreparantes
det ser sådan ud:
Citat
noget der skal citeres

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 20:28

Eyvind! hør nu her.........
firkantethøjreparantes>citat>firkantetvenstreparantes>noget der skal citeres>
firkantethøjreparantes>skråstreg>citat>firkantetvenstreparantes
det ser sådan ud:
Citat
noget der skal citeres

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 20:31

Det bliver ikke i dag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-03 20:36

emesen/Eyvind -> Den HD'er har da vist gjort dig helt forpustet eller er det Raki'en der allerede er begyndt at gøre sin virkning? Fandt du noget på det iøvrigt? Så kunne vi da gøre lidt reklame

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-03 20:44

Ps. emesen/skingur : Det har kandu.dk lavet om siden jeg så/brugte det første gang. det som jeg skrev oven for virker faktisk stadig væk :

Citat
[ c i t a t ] Bla bla bla.. [ / c o d e ] -> Sådan er dette lavet,
[/code]

[citat]
[ c i t a t ] Bla bla bla.. [ / c i t a t ] -> sådan dette

Kode
[ c o d e ] Bla bla bla.. [ / c o d e ] -> og sådan dette.

Lille sidespring.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 20:45

OK her er lidt reklame.
Man tager lidt vindruekærner, et eller andet der har stået for længe (gærret)
og tilsætter hvide perler fra De Danskske Sukkerfabrikker som er det bedste.
Når det har stået en rum tid - tilsættes petroleum. Vupti nu har du Raki.
En bedre opskrift vil komme senere.
Citat
Emesen. :-!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-08-03 21:35

Nu skal jeg hjælpe dig lidt emmesen
Citat
"Rak&#305;" is a very popular alcoholic drink in Turkey, made of raisin or grape spirit, redistilled with aniseed.

It's got the color of water, and it turns white as water or ice is added...That's why it is called the Lion's Milk..

The word "rak&#305;" is believed to derive from "razaki", the variety of grape originally used to make rak&#305;. The alchohol content of rak&#305; is either 45 or 50 degrees.

After the liquor has been diluted, it is left to mature for 1 to 3 months in oak casks, before being filtered and bottled.

"Rak&#305;" is served cold in narrow cylindrical glasses. &#304;t may be mixed with water or may be accompanied by soda water. &#304;t goes particularly well with hors d'oeuvres, among which the simplest and most popular are white cheese and melon. However, it may also be taken as an aperitif.

Scjalda'helt op... strong stuff http://www.gastrocorner.dk/leksikon/leksikon.asp?lekopslag=8987
Citat
Ordet du har slået op : Arrak, Raki, Ragi

Arrak er spiritus fremstillet af ris, druer, dadler, kokosmælk eller melasse / sirup alt efter produktionssted. Farveløs, bliver uklar / mælket ved tilsætning af vand.

Produceres i mange lande fra Mellemøsten til Østasien. Holder 40-50 %. Anvendtes før i tiden som ingrediens i punch.

emmesen... vi får vel liiiige den danske "how to do" under tips og tricks

Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 22:08

Nej nej nej - elendige alkoholiske formuleringer.
Raki i Grækenland er ikke det samme som Raki i Tyrkiet.
Tyrkisk Raki - Græsk Ouzo - Pernod.............bliver hvidt når der kommer vand i.
Meeeeen den Græske Raki er en slags snaps.
(smager som gulvlak, undskyld Grækere men jeg kan godt lide det)
Ellers tak for oplysningen Søren.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-08-03 22:11

Gulvlak...
Så kan man da sige, man er blevet ferniseret

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 22:18

Nemlig - eller lakket til.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-08-03 22:21

Hej Søren

Det der gastronomiske leksikon du lige har linket, har jeg eftersøgt et stykke til.
Hvis du havde skrevet det i "TIPS" havde jeg givet dig *****

Den sidste linie er en lille driller. Du får en til.
Jeg giver dig yderligere 250 point for en god oplysning.

Nå, lidt alvorlig igen. Søren jeg er glad for "din hjælp"

Venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-08-03 22:32

Frank -> Ingen problem... er verden ikke forunderlig... og dejlig. Behold bare points, jeg har rigeligt af det stads
Kun glad for ubevidst at hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 31-08-03 10:40

Tak for svaret skingur.