/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
hjælp
Fra : stincray
Vist : 539 gange
10 point
Dato : 17-01-02 20:48

hej jeg har de vildeste problemer med min counter-strike server jag har express1 modem og 8 porte hub 10mbit m 1 corx stik servern kører fint men man kan ikke connecte til den dvs at man kan godt se den ude fra nettet men når man connecter skriver servern med det samme timed out og så ryger man af dette er tilfældet både men win xp pro som jeg har åbnet at for dvs firewalls osv og det samme gælder min linux mandrake samme fejl timed out,, nu sidder jeg og tænker på da jeg kørte nr 2 (server) ind på corx kablet i min hub med win 98 det kunne den godt derfor tænkte jeg at det nok ikke havde noget med halv/hel dublex ? jeg har snart prøvet alt og forstår ingenting mere hvad kan der værre galt er der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig ? da det er meget frusternde

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 10 point
Dato : 15-07-02 13:40

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : stincray

Dato : 15-07-02 14:45

ser det ud som om det er det ??

Godkendelse af svar
Fra : stincray

Dato : 15-07-02 14:46

lol et spasser forum

Kommentar
Fra : stincray

Dato : 15-07-02 14:48

Leifnel kan du ikke tænke dig til dem ?? og hvis ikke så lad værer med at skrive sådan noget lort spade!!

Kommentar
Fra : stincray

Dato : 15-07-02 14:48

Leifnel kan du ikke tænke dig til dem ?? og hvis ikke så lad værer med at skrive sådan noget lort spade!!

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 16-07-02 01:32

Hvorfor skal jeg og alle de andre læsere besvære sig med at prøve at få hovede og hale i din ene lange sætning? Hvis du prøver at formulere dig klart og tydeligt, og med et passende antal punktummer, så risikerer du ikke at 95% af de potentielle personer, der kunne hjælpe dig, springer dit indlæg over.

Det er DIG, der vil have hjælp, og du bør derfor, om ikke stå med hatten i hånden, så i det mindste gøre hvad du kan for at "lokke folk indenfor".

Hvis det derimod er dig, som kommer med guldkorn, så vil jeg da gerne prøve at kompensere for dine ringe evner i skriftlig dansk, hvis der er noget i det for mig.

Leif