/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Samle info om kørende og startende progr~
Fra : rkl
Vist : 303 gange
203 point
Dato : 27-08-03 13:23

Hej med jer

Jeg har en gang haft et lille program som kunne samle info om kørende og startende programmer etc. i een log-fil. Så kan man sende denne logfil til en hvis han skal hjælpe med et problem og omvendt. Håber i kan hjælpe..

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 27-08-03 13:36

Hvis du kører XP har du en der hedder logbog, prøv at søg efter den, den samler info
Hilsen: Lengberg

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-08-03 13:47

Er det dette program, du tænker på: http://www.pocketfreak.dk/tips/wisbar.html ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 14:10
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 14:12

hov den øverste link er en smutter

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 14:12
Kommentar
Fra : rkl

Dato : 27-08-03 14:15

Med logfilo har jeg ikke haft held til at åbne andres log, men ellers tak.
WIS Bar fra pocketfreak er til pocketpc.
Det jeg søger er et program hvor man med et klik kan samle info i en log.txt om programmer i task samt autostartende programmer.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 27-08-03 14:29

Hej manse

Der er ingen info om taskmanageren i de nævnte programmer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 14:49

ja.det kan man ikke rigtigt vide før man har afprøvet dem,men de kan jo vise
kørende/opstart programmer/ekspotere til txt fil(log) og disablem dem,samme opgave som jobliste(taskmanageren) har.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 203 point
Dato : 27-08-03 16:24

Er det det her du tænker på? http://www.tomcoyote.org/hjt/#introduction

Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 27-08-03 16:58

Hej tedd

Lige i øjet - mange tak!

Mvh Rasmus