/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ruller på en CPI Hussaar
Fra : Talle
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 27-08-03 12:58

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken størrelse ruller der sidder på en Hussar? Og hvor tunge de skal være? Jeg har taget ringen der på. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-03 18:42
Accepteret svar
Fra : karolinelund

Modtaget 50 point
Dato : 29-08-03 13:05

der er 5 grams ruller på fra fabrikken. Dem ville jeg lade sidde hvis jeg var dig. min hussar kører 60 kmh med et 45 forør og 5 grams ruller og skiven taget. Men hvis du vil have et 70 forør på ville jeg nok sætte nogle 6 grams ruller i.

Godkendelse af svar
Fra : Talle

Dato : 29-08-03 18:20

Tak for svaret karolinelund, det gør jeg

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 31-08-03 20:11

altså jeg køre med et 60Km/t forrør og skiven taget. men jeg har skiftet mine ruller ud med nogle på 6,2g. og det køre fint. størrelsen er Ø 15 x 12. og der er den samme størrelse som til en Yamaha..