/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bobenontot se lige dette
Fra : 3773
Vist : 415 gange
1 point
Dato : 27-08-03 08:54

http://www.kandu.dk/dk/tip/4995 dit tip fra den 27/8-03

http://www.kandu.dk/dk/tip/4910 mit tip fra den 18/8-03

???????

Accepteret svar
Fra : kpm10

Modtaget 11 point
Dato : 27-08-03 09:41

Det lugter lidt af billige point!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 27-08-03 09:59

Eller at Bobenontot ikke har set det andet tip ?

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 27-08-03 11:45

Tak for svaret kpm10. Det tror jeg også.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-03 11:47

Det kan være i bare har gjort jer de samme erfaringer.

Jeg ser da også tit tip om f.eks Spyware/Adware der henviser til http://spywarefri.dk, samt http://www.webattack.com/get/adaware.shtml
..og Spybot S&D og SpywareBlaster.

Jeg tror ikke folk kikker tip's igennem, inden de delagtiggøre andre brugere med deres.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-03 11:49

Nåhhh Molekyle, kan nu erindre flere "kopister". Solgaard havde et godt opkog for noget tid siden, hvor hans svar aldeles straks røg på tipslisten.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-08-03 12:23

Underligt nok er det de erklærede pointmodstandere,
der er mest fokuserede på point.

Selv synes jeg godt om pointsystemet, men jeg ville
da aldrig gide kopiere et gammelt tip bare for
pointenes skyld.

Og sådan har bobenontot og de fleste andre det sikkert også.

Så jeg er 100% enig med Molokyle i denne sag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-03 12:32

3773 -> Rigtigt, jeg husker det også. Kopieret ord for ord. Der vil sikkert altid være nogle brodne kar. Jeg tror bare ikke det er sådan i netop dette tilfælde, men kan selvfølgelig ikke vide det.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-03 12:39

>Rellom, systemet er der, det kan man ikke gøre noget ved.

...og det lugter stadig af pointrytteri, om man kan lide det eller ej.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-03 12:44

>Molekyle, muligt.....

Men på en eller anden måde er det tæske irriterende når der sidder en og "leger ekko". Det er det i høj grad også når man samtaler med folk. Op i rø.... med point'ene, det er bare træls at blive gentaget. Og tips'et er bestemt ikke genialt nok til at skulle være på en gang om ugen (ligesom de fleste andre tips der bliver dumpet).

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-08-03 13:13

Okay, 3773, det er så en anden snak.
Men vælg at se det som en kompliment.
For i det omfang andre brugere kopierer dine tips,
må det jo skyldes, at de finder dem i særklasse gode.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-03 13:21

Heeeeehhhhh he he he he Rellom. Det kan du jo have noget så inderlig ret i. Bare jeg ikke får storhedsvanvid af min genialitet (jeg er blevet temmelig perfekt efter jeg er holdt op med at prale).

Kommentar
Fra : bobenontot

Dato : 30-09-03 15:22

Fra Bobenontot...

Jeg havde ærlig talt ikke set det tidl. indlæg - så det først en uges tid efter. Og som "3773" skriver: Op i rø.... med point'ene. De kan jo kun bruges til at "købe" for. Jeg er ikke interesseret evt. præmier - kun i at hjælpe andre med en nemmere hverdag (noget-for-noget).

Jeg har godt nok brugt den praksis i mange år, men det kan jeg jo sagtens påstå. Er der ikke en eller anden form for "moderator" som tjekker forslagene?

Hilsen Bobenontot

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 15:27

Nej. Der er kun "egenkontrollen" og så lige Briani der overvåger Ram.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 15:28

Hov glemte lige. Der er også et Zonker-filter.

Kommentar
Fra : bobenontot

Dato : 03-10-03 15:21

Øh, lige et (dumt) spørgsmål: Hvad er et Zonker-filter?

Hilsen Bobenontot

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-10-03 15:23

Sådan et der sidder og holder øje med om Mogens Zonker bryder ind i Kandu igen. Man har spærret hans IP, men han kan nogle numre.