/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Counter i Publisher 2000
Fra : ppk
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 26-08-03 21:11

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside i Publisher, nu vil jeg gerne have lagt en tæller (counter) på min side så jeg kan følge med i hvor mange der har set min side.

Jeg har fundet en tæller på nettet fra Freebie og de har så sendt mig en HTML kode som skal lægges ind på min homepage, men der sker kun det at html koden bliver læselig på siden.

Efter hvad jeg har hørt har det noget at gøre med at koden ikke kan bruges da Publisher ikke konverterer den.

Men der må da være en mulighed for at få en tæller til at virke selv om man ikke laver sin side direkte ved hjælp at HTML programering.

Gode råd og e.v.t. et sted hvor man kan finde counter der kan bruges i Publisher, modtages med TAK.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-03 21:21

Når du har lavet en side i Publisher, converteres den til html. Denne side kan du i
vis>kilde>den åbnes i notesblok>læg din kode ind et sted>gem som(F12)>giv den et nyt navn.html>gem>nu kan du se om den er kommet med.
Hvis du i din office pakke også har Front Pages ville jeg skifte til dette program.
I Front Pages arbejder man næsten på samme måde som i Publisher
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Marchwitz

Modtaget 110 point
Dato : 26-08-03 21:23

Hvis du går ind i "Indsæt" og vælger "HTML-kodefragment" og derefter markerer en firkant på siden hvor tælleren skal være, skulle der komme en boks frem hvori du skal anbringe din html kode fra Freebie.

Har du gjort det?

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 26-08-03 22:22

Tak for svaret Marchwitz.

Det virker rigtigt godt !!!

Hilsen Preben Knudsen