/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
speedtream 3010 win xp
Fra : hardy
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 17-01-02 17:44

Jeg har lige fået købt win xp , men nu vil jeg jo godt være sikker på at ha de rigtige driver til mit adsl kort "speedstream 3010 ppp" er der nogen der ved hvor jeg kan daunloade dem ?.
mvh Hardy.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-01-02 17:44

"hardy" <hardy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Q2D18.1301$XA5.128159@news000.worldonline.dk...
> Jeg har lige fået købt win xp , men nu vil jeg jo godt være sikker på at
> ha de rigtige driver til mit adsl kort "speedstream 3010 ppp" er der
> nogen der ved hvor jeg kan daunloade dem ?.
> mvh Hardy.

Se på:
http://www.dsl-faq.dk/ne1/winxp.asp
Mvh Claus

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 17-01-02 21:51

hvis du giver mig din mail så skal jeg sende den til dig.......

For på det link kan du se hvordan du gør....

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 19-01-02 10:40

Hej

Er det TDC du har somm udbyder ????

Lige lidt læsestof: http://www.overclocking.dk/asp/nyheder.asp?id=1715&visnyhed=1&table=nyheder

MH
Vestergade

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-02 22:49

du downloader simpelthen en driver til windows 2000 fra TDCs hjemmeside,
den virker uden problemer. Selvom den er en smule knudret at sætte op.