/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Flytte mail server
Fra : Kris
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 26-08-03 20:46

Jeg har min hjemmeside og domæne liggende på et webhotel. Nu ønsker jeg at få min email over på www.postby.dk så mine brugere på hjemmesiden kan oprette en email konto med mit domænenavn på min hjemmeside. Hvordan og hvor gør jeg det henne.
På forhånd tak.

Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-08-03 21:30

Det stpr meget klart beskrevet på siderne...
http://www.postby.dk/ - eget posthus
http://www.postby.dk/Domain/CreateDomain.asp
Sådan...

Meeeeen... Accepterer du betingelserne?..
3. Privatlivets fred
PostBy forbeholder sig retten til at videregive din e-mail adresse til eksterne partnere i reklame-øjemed. Endvidere vil du løbende modtage nyhedsbreve omkring PostBy, nye services mv.

Og har du overvejet at der muligvis kommer reklamer på dine og dine brugeres mail ?

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 26-08-03 23:57

Jeg tror ikke jeg helt har forklaret mig ordentligt. Jeg skal have flyttet mine MX records for mit domæne så de peger på postby.dk Hvor gør jeg det henne? Jeg skal jo stadig beholde mit webhotel.
Ja, har godt set det med reklamerne, men det kan man købe sig fra

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-03 00:12

Så vidt jeg kan se er sørger postby for DNS tilpasningerne.
Hvad siger de selv om det - Spørg her: http://www.postby.dk/Help/Contact.asp

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 27-08-03 08:40

Jeg har prøvet at skrive til dem, men der er ikke kommet noget tilbage. Er der ikke andre der har prøvet postby.dk og haft samme problem?

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 27-08-03 09:03

Tak for svaret JensT. De har netop skrevet tilbage. Det var dem der hoster mit webhotel der skulle gøre det. Tak for hjælpen.