/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Duer' DataKabel til Nokia 3510i ???
Fra : Hansen_dk
Vist : 818 gange
70 point
Dato : 26-08-03 18:17

Hejsa, jeg er lidt i tvivl her, jeg vil købe et datakabel til min Nokia 3510i nogle butikker siger at det ikke findes og andre siger de ikke lige har det på lager men kan skaffe det hjem ???? Forvirret ja, hos Nokia siger de at det ødelægger mobiltelefonen da den ikke er bygget til datakabel, Jeg ønsker lidt råd har du et datakabel og virker det, jeg vil gerne købe et men ikke hvis det får min telefon til at brænde sammen.

Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 80 point
Dato : 26-08-03 19:10

Hej Hansen_dk

Nokia vrøvler, og der findes masser af datakabler til 3510i på markedet. Billigst finder du det nok ved at købe det på nettet (evt. hos www.mobilkabler.dk).

Jeg har brugt datakabel til en del telefoner, og ingen af dem har taget skade. Når Nokia siger, som de gør, kan det hænge sammen med, at de prøver at gøre sig populære hos teleselskaberne, som selvfølgelig ikke er meget for, at man fjerner sim-låsen vha et datakabel.

Mvh

NKSDK
Nokia unlock i Viborg

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-08-03 20:30

Jeps, jeg vil lige bekræfte hvad NKSDK skriver. Jeg har købt mit kabel ovenstående sted og det virker fortrinligt til min 3510i

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 26-08-03 22:10

Også jeg har købet et datakabel hos mobilkabler.dk og brugt det til at fjerne sim lås på flere 3510 og 3510i, sende sms og lægge nye ringetoner samt billeder ind , så det virker uden at ødelægge mobilen..

Kommentar
Fra : Hansen_dk

Dato : 27-08-03 00:20

Tak for jeres svar, det er rart at vide at det virker

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 27-08-03 07:29

Hej.
Vi har købt et datakabel til 3510, men der står på det at det ikke virker til en 3510i trods det har vi brugt det til at hente data til telefonen. Men når i skal låse telefon op så brug dog www.gratisunlock.dk det virker perfekt...

Kommentar
Fra : Hansen_dk

Dato : 27-08-03 16:24

ved samme lejlighed vil jeg lige spørge hvilke program(er) jeg skal bruge med henblik på ringetoner fra pc til telefonen, nu hvor jeg har købt mit kabel

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 27-08-03 18:29

Jeg vil bare sige at hvis du skal købe kabel vil jeg foreslå at gøre det inde på www.cellshoppen.dk!

Der er de billige

Hilsen Nicki

Godkendelse af svar
Fra : Hansen_dk

Dato : 08-09-03 08:54

Tak for svaret NKSDK.