/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Køb af Prosonic Tv (16:9 32")
Fra : mariusn
Vist : 1088 gange
124 point
Dato : 26-08-03 17:28

Hej
Jeg har kikket på et Prosonic (på tilbu i Bilka denne uge )

   Prosonic 32" 16:9, 100Hz, TV.
   kr.   3899,00

(side 28 i katalogen, eller ca link ca midt på denne siden
http://www.bilka.dk/Internet/Bilka/05253.nsf/doc/Elektronik_Radio_og_TV?opendocument&all )

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor, eller hvor for ikke jeg bør købe denne tv?.

Mvh
Marius

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 134 point
Dato : 26-08-03 18:08

Fordi Philips er bedre - og fordi tekst tv ofte er sparet på billigmodellerne (check hvor mange siders hukommelse det har). Se i øvrigt : http://www.fi.dk/test/avudstyr/fjernsyn_juni_2002/test/

Når det så er sagt, er der meget fjernsyn for pengene, og umiddelbart er det ikke et afskrækkende køb. Hvis Bilka har en ordentlig demofilm (noget hvor personer går på fliser lagt i tern), er det hurtigt at se, om det kan håndtere de 100 Hz. Synes du billedet er godt, ja, så er det jo kun dig selv, du skal overbevise

Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 26-08-03 18:10

NB :Philips postulatet understøttes i øvrigt af FI's test fra året før : http://www.fi.dk/test/avudstyr/fjernsyn_alm_bredformat/

mvh Erling

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 26-08-03 18:28

Næ det lyder som et godt kup!

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 27-08-03 09:01

Takker Erling & Bragesvej.

Flere som har nogle kommentarer?

Godkendelse af svar
Fra : mariusn

Dato : 27-08-03 12:44

Tak for svaret erling_l.

Kommentar
Fra : brittafinn

Dato : 12-12-03 12:57

A-Z har nu tilbud på samme TV til 3999, og jeg overvejer et køb. Er der noge der har fået erfaring om pgl. tv siden sidste besvarelse den 26/8.?? Er billedkvaliteten ok ?
Tekst TV ?? Finn.