/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Slet/videresend ringetone
Fra : KokainFriKaffe
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 26-08-03 15:20

Hej.

Hvordan sletter/videresender man en ringetone på Nokia 3510 ?

Mvh. KokainFriKaffe

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 110 point
Dato : 26-08-03 15:53

Det er desværre ikke muligt at slette eller videresende toner fra den telefon. På min 3510i (ja desværre er det ikke helt samme telefon), kan jeg kun slette de toner jeg har hentet ned via Wap eller gennem mit kabel. De ligge sig i den mappe som hedder "toner" i "galleri" sektionen. Man kan ikke sende nogen som helst tone fra 3510 og 3510i.
---desværre---

Mikael

Kommentar
Fra : KokainFriKaffe

Dato : 28-08-03 18:12

Tak for svaret. Lav et svar og du får pointene :)

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-08-03 09:14

øhhhh--- min kommentar henover er vel svaret..! Hvad mener du med jeg skal lave et svar..? Du har jo det lille felt henover som siger accepter kommentar som svar.!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-03 17:05

Ville det ikke være en ide at give et af svarene point..? Du får jo også point hver gang enlæser dit besvarede spørgsmål..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : KokainFriKaffe