/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Panasonic kassette radio
Fra : mikael_hanna
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 26-08-03 12:06

Hallo.

Jeg har en kunde som skal have en Pansonic 6CD skifter i sin nye bil. Han kræver dog et anlæg som skal have kassette-afspiller.
Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en Panasonic kassette afspiller med mulighed for tilkobling af cd-boks. ??? (eller muligvis andet mærke men som kan bruges til Panasonic CD-skifteren)

Mikael

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-03 16:59

Her er en på auktion : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2429439897

Eller her er en liste med Panasonic : https://www.onlinecarstereo.com/caraudio/category.asp?c=3&m=25

Her duer f.eks. https://www.onlinecarstereo.com/caraudio/product.asp?sku=13232

RG 113 og RG 153 duer også.

Hvis du ikke er tilfreds med udvalget på den side, kan du lede efter:

CQ-R115LEN
CQ-R805LEE
CQ-RD152/RD142/RD132
CD-RD325LEN
CQ-RD 825/815
CQ RD 925/910/915

Alle med kassette og CD-changerstyring

Mvh Erling

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 26-08-03 17:59

Tak for forsøget Erling.

Jeg glemte bare at skrive at det skal helst være danske sider..! Jeg Har også fundet alle disse typer rasioer du snakker om men jeg mangler et nummer til en dansk forhandler så jeg kan få bestilt en..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 26-08-03 18:00

Radioer ikke rasioer..! =ó)

Et telefonnummer eller hjemmeside til en dansk forhandler er det jeg søger..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-12-03 13:20

Tak for svaret erling_l. Glemte helt at jeg havde et ubesvaret spørgsmål. Og du var den eneste som havde forsøgt sig med et svar, så du får points.:!