/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Flimrende skærm??
Fra : Better_Performance
Vist : 654 gange
100 point
Dato : 26-08-03 08:25

Jeg har et spil som jeg faktisk er ret vild med (Cycling Manager2), det har indtil videre fungeret upåklageligt, men pludselig er der sket det, at hver gang jeg afvikler spillet står skærmen og flimrer, eller rettere mit skrivebord forsøger at trænge igennem????

Altså billedet flimrer temmelig høj frekvent mellem det program jeg forsøger at afvikle, og så baggrundsbilledet fra mit skrivebord, hvad i alverden kan det skyldes?

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 26-08-03 08:46

prøv nogle forskellige skærmindstillinger (800*600 - 1024*768 o.s.v.) eller lav frekvensen om (kan man med nvidia's drivere hvis det er sådan et grafikkort du har.

Held og lykke

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-08-03 08:54

Det er et Nvidia kort, og der er også et panel hvor man kan indstille i hoved og r.. men da jeg ikke er ingeniør må jeg erkende at jeg ikke fatter et klap af hvad de forskellige ting betyder, og det ville ikke være det fedeste at der ikke var andre ting der virkede og jeg så bare kunne bruge min dag på at køre cykelløb på skærmen, jeg leder nok mere efter en årsag. og spillet har jo tidligere virket

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 26-08-03 14:16

ok, held og lykke med det, det eneste jeg kunne komme i tanke om er, at downloade de nyeste drivere fra nvidia's hjemmeside til dig grafikkort.

Kristian

Kommentar
Fra : FrankHjortPedersen

Dato : 27-08-03 07:19

Det kan godt være at spillet tidligere har virket, men muligvis har du installeret et eller andet siden, der sikkert irriterer din grafikkort driver, dette kunne muligvis være en virus, så prøv at scanne din comp. for virus, eller gå ind i Tilføj/fjern programmer og se om der ikke ligger et eller andet der, som ikke hører til.

Held og lyke
Frank

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 28-08-03 12:48

hey

prøv at gå ind og download nogle patch cm2 hjemmeside og måske kan du se hvad prob. er deres hjemmeside

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-08-03 14:26

hej

højreklik på skrivebord.klik egenskaber,instillinger,avanceret,skærm.sæt opdateringshastigheden på 100 hertz,og se så om det virker,ellers prøv dig frem med forskellige frekvenser..

held og lykke

Accepteret svar
Fra : michaelveilehansen

Modtaget 100 point
Dato : 31-08-03 14:27

hej

højreklik på skrivebord.klik egenskaber,instillinger,avanceret,skærm.sæt opdateringshastigheden på 100 hertz,og se så om det virker,ellers prøv dig frem med forskellige frekvenser..jeg ved at det hjælper når selve skærmen den flimre..

held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-01-04 13:23

Tak for svaret michaelveilehansen.