/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Loader.exe. Skal den bruges til noget?"
Fra : Franksp
Vist : 515 gange
150 point
Dato : 25-08-03 23:56

Jeg giver 150 point mere, da jeg er lidt desperat.

Se venligst: http://www.kandu.dk/dk/spg/21283

Mvh

franksp

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 26-08-03 00:01

Skal lige forstå begrebet søgefunktionen. Du skrev:

Search for the name of the virus(s) listed below on the Symantec Security Response site for removal information.

A scan has not been run. To start Virus Detection, click here.
c:\_RESTORE\TEMP\A0108259.CPY is infected with Backdoor.Rsbot
c:\_RESTORE\TEMP\A0108264.CPY is infected with Backdoor.Rsbot
c:\_RESTORE\TEMP\A0108273.CPY is infected with Backdoor.Rsbot
c:\_RESTORE\TEMP\A0116477.CPY is infected with Backdoor.Rsbot

Når jeg bruger søgefunktionen, kan den ikke finde filerne.

Kan du ikke bare klikke, hvor den skriver til dig, at du skal klikke for at starte virus detection ?

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 26-08-03 00:23

Hej erling_l

Jeg ved ikke rigtigt hvad du mener. Jeg har Norton 2003 installeret. Den har ikke fundet noget. Men når jeg har gjort som jeg beskriver her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/21283

Som også er Symantec (Norton) så finder den åbenbart disse filer.
Jeg ved iøvrig ikke om det har noget med mit oprindelige spørgsmål at gøre.
"Loader.exe. Skal den bruges til noget?"

Mvh
fRANK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-03 00:24

Jeg kører svensk, så hos mig ligger loader.exe i c:\program\vanliga filer\adobe\calibration\adobe gamma loader.exe

søg på : adobe gamma loader.exe

Adobe skriver :

[citat]
Adobe Gamma Readme
The Adobe Gamma control panel has been installed into your Windows control panels folder.
You can access Adobe Gamma by clicking on the Windows Start button and selecting Settings/
Control Panel. Then double-click on the Adobe Gamma control panel to begin calibrating
your monitor.
[/code]

Dér har du din loader.exe om alt er vel. ..ellers scan for trojans.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-03 00:28

Ps. prøv nu : http://spywarefri.dk/trojporte.htm

..og kom så og sig hvad der sker når du har scannet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-03 00:31

Pps. det kunne vare port : 01999

BackDoor; BackDoor 1.00-1.03; BackDoor 2.x; TransScout 2.x

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 26-08-03 00:33

Hej MOLOKYLE

Hva' fan' skal jeg gøre når jeg kommer ind på den side du henviser til?

Mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 150 point
Dato : 26-08-03 08:57
Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-08-03 09:15

hovsa
var lidt hurtig på tasterne........
du skal starte op i fejlsikret tilstand (F8 ved sytemstart)
og kør en virus scanning.
hvis virussen ikke bliver fundet/slettet brug da mine link ovenfor

Et alternativ er at slette c:\_restore mappen
du vil så bare ikke kunne gå tilbage til en tidligere dato mere

det kan gøres på denne måde

start regedit - gå til HKEY_LOCAL_MACHINE / System / CurrentControlSet / Services / VxD - helt nede i bunden ligger der en nøgle der hedder VxDMon, den skal du slette så startes System Restore ikke når du genstarter windows - Nu højreklikker du på Denne Computer, vælg egenskaber, fanebladet ydeevne, filsystem, vælg fanebladet fejlfinding hvor du markerer Deaktiver System Restore. Genstart din computer og nu kan du slette de @$[ mapper _Restore.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 26-08-03 15:49

Jeg havde også problemet, det var programmet imesh (download program), det slettede jeg og vupti, så var problemet løst. Men ved ikke lige om du har det!!! Ellers kan jeg ikke hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 26-08-03 19:00

Tak for svaret dk.

Mit oprindelige problem med filen "loader.exe" løste jeg ved at slette den.

Virusproblemet blev også løst. Hvis du vil vide hvordan, så se her:

http://www.kandu.dk/dk/tip/4988

Mvh og tak for mange gode svar
;o() Franksp

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-08-03 19:03

oki
meget godt tip du har fået sat sammen...