/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Mærkeligt tegn
Fra : Runeldo
Vist : 575 gange
15 point
Dato : 25-08-03 23:09

Hver gang jeg starter word kommer der et mærkeligt tegn i selvedokumentet. Tegnet er nærmest et spejlvendt P, med dobblet streg og med en fyldt bolle på P'et. Hvordan får jeg tegnet væk?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 25-08-03 23:18

funktioner - indstillinger - vis - fjern hakket i afsnitstegn

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 25-08-03 23:52

Hej jens o.a.

Jeg er lidt i tvivl, da XP'en er på engelsk. Kan du måske hjælpe mig med det?

Mvh, Rune

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-08-03 00:03

Functions - Settings - hvad hedder de tabs der er der?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-08-03 00:49

Fandt måske en lettere vej i XP - Hvis du stiller musen på det der omvendte pi tegn, kommer der så en lille "kontakt" - boks op? - Så klik på den.. det skulle slå tegnet fra

Se denne tyske beskrivelse: Øverst side 5
http://www.wings.ch/pdf/wordxp.pdf

mvh
Jens

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 26-08-03 01:18

jeg har uploaded en billede her af en dansk Word2000 med den mærkelige tegnsætning. Det må være det samme tegn i den engelske udgave.
http://www.hcma.dk/tegn.htm