/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Jet cam
Fra : charlielemans
Vist : 806 gange
40 point
Dato : 25-08-03 21:44

Jeg søger et kursus i jetcam parmetriskprogramering findes det her i Danmark

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 25-08-03 23:29

Finder ikke lige jetcam kombineret med parametrisk programmering..
men spørg nogle af disse..
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22parametrisk+programmering%22+kursus+&meta=

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 25-08-03 23:29
Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 27-08-03 13:38

http://hjem.get2net.dk/fff/finn1/

/ Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 27-08-03 14:42

Michael, du skulle tage at få dit egen domæne, og sætte nogle meta-tags på sitet, der sikrer at du bliver indexeret af google.
mvh
Jens

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 27-08-03 16:08

Øh - ikke helt forstået?
min hjemmeside hedder: www.cadmageren.dk

Ovenstående henvisning, var bare en hjælp. Kender intet til hverken finn1 eller Jetcam

Mvh
Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : finns

Dato : 30-08-03 07:41

Jeg har programmeret på JetCAM i 6 år og kender alle dets elementer. Derefter har jeg undervist kunder rundt i landet i 2 år og har på denne måde løst andres problemer. Derfor kan jeg også løse dit problem.
Send mig en mail på finn.s@get2net.dk og jeg skal give dig et tilbud.

Kommentar
Fra : finnskjold

Dato : 25-01-05 20:26

Jeg har arbejdet med parametrisk programmering i jetcam i 2 år. '
Jeg giver gerne et tilbud. mvh. finn.sk@stofanet.dk