/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hvor i kbh kan man købe flue klister str~
Fra : kvanque
Vist : 2099 gange
40 point
Dato : 25-08-03 20:43

hejsa

Jeg har i længere tid haft stor glæde af sådan nogle flue fanger strimler, hvor fluerne bliver klistret fast. imidlertidigt kan jeg ikke længer efinde et sted som sælger disse, så jeg vil gerne vidde om nogle kender et sted i storkøbenhavn hvor man kan købe sådan noget (det er runde strimler som trækkes ud af et hylster og hænges op).

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 25-08-03 20:51

Hej!
Matas eller apoteket?
Jeg troede faktisk at Harald Nybord havde det, men ikke på deres net-butik.

Mortalin har noget der minder om den "gammeldags"
http://www.mortalin.dk

Hilsen Jeannie

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 25-08-03 20:54
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 25-08-03 22:49

I brugsen - Nåeh... det er måske kun herude på landet Hvor de rigtige fluer bor

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-03 22:55

Forenede Danske Brugsforeninger er med på link nr.2
Emesen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 25-08-03 23:01

Hvad er FDB ? ... Typisk dårlig web vedligeholdelse -- her sidder man og kigger efter COOP - Ik'

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 26-08-03 10:10

har du hørt ved grovvare dlg og korn og foderstoffer shell har den også

Kommentar
Fra : kvanque

Dato : 26-08-03 18:31

Jeg takker meget for informationen, desværre er det netop ikke det normale flue klister papir jeg leder efter. men et specifik produkt. det er sådan nogle snoede strimler, (runde) som kan hænges op i lysekroner,kanger etc. man køber dem som små runde "patroner" som man så kan trække ud.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-03 18:37

Når du ruller dem ud så snor de sig, og ligner en spiral.
http://www.husoghave.bayer.dk/bayer/Internet_HH_dk.nsf/content/0926?open
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : kvanque

Dato : 29-08-03 07:26

Tak for svaret emesen.