/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ur
Fra : clou
Vist : 386 gange
33 point
Dato : 24-08-03 22:38

Hej igen igen

Så er den gal igen, min veninde har lige været på messenger sammen med mig, hun spørger om, hvordan det kan være, at uret på computeren taber ca. ½ time om dagen. Computeren er "kun" 1 måned gammel, den kører windows xp Professionel. Hun har i dag prøvet at installere AtomTimer, så hun kan stille uret, men den taber alligevel Godt råd modtages med "kyshånd"!

På forhånd 1000 tak for hjælpen fra

Clou

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 33 point
Dato : 25-08-03 11:29

Min gamle gamle PC, skulle have et nyt back-up batteri for at den kunne huske klokken, men det bør jo ikke være tilfældet med en der er så ny.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-08-04 15:18

?

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 05-08-04 11:08

Tak for svaret 3773. Du må undskylde at jeg ikke reagerede den 1. gang, men godt du "kom" igen

Mange sommerhilsner fra

Clou