/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med sim-kort læser
Fra : g_h
Vist : 1306 gange
100 point
Dato : 24-08-03 17:39

Jeg har købt en sim-kort læser ved T-hansen
Der er ingen problemer, med at overføre telefonbogen fra et kort til et andet.
Redigering fungerer også fint
Derimod er det ikke lykkedes mig, at overføre SMS'er
Har på fornemmelsen, at det er Billedbeskeder der driller...!
Nogen der kan hjælpe her...?

Gert

Kommentar
Fra : stigge

Dato : 25-08-03 17:14

Jeg mener at SMS og billedbeskeder bliver gemt i din mobils interne hukommelse og ikke på sim-kortet ? Er det rigtigt ? Sådan er det i hvertfald med min Siemens S55 ...

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 25-08-03 17:18

Der er også mulighed for at overføre SMS beskederne der lagres på SIM kortet.
Spørgsmålet er så bare om programmet understøtter dette.
Prøv at downloade programmet til Chipy - det kan i hvert fald gøre det.
Om det virker til din kortlæser er så spørgsmålet, men det koster jo ikke noget at prøve.
http://www.chipy.dk/software/files/compact/soft_c_311.exe

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 25-08-03 23:47

Det er lige netop Chipy, jeg har..!
Jeg får fejlmeldingen: File is inkonsistens.!

Accepteret svar
Fra : 120566

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-03 17:25

Hmm..
Har du prøvet at downloade den nyeste udgave af softwaren ?
Jeg kan fint kopiere både numre og beskeder med min Chipy.

Godkendelse af svar
Fra : g_h

Dato : 27-12-03 15:36

Tak for svaret 120566.