/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp
Fra : tom34
Vist : 317 gange
20 point
Dato : 24-08-03 16:25

kan man gøre sit windows hurtiger ved at downloade noget, eller udvide compurtern med exe fil.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 24-08-03 17:03

Du kan tweake lidt i selve xp her er nogle tip's
http://www.komputer.dk/Crosslink.jsp?d=140

Manse9933
Ellers skal du have et tweak program.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-03 17:21

Gå ind i >start>kontrolpanel>system>avanceret>ydeevene>indstillinger>
visuelleefekter>sæt et markering i brugerdefineret og fjern flueben i alt som du ikke syntes du har brug for,så som brug jævn rullning i menuer o.s.v
prøv dig frem der er mange af disse indstillinger der tar en pæn del af din
pc's recurser,det hjælper en del på hastigheden.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 24-08-03 17:28

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-03 17:40

Der også dette lille program,til at rydde op i dine ram,når du lukker
programmer o.s.v,jeg har prøvet mange af disse programmer,men dette
har virket bedst indtil nu,det kan også sættes til at frakmentere dine ram
løbende dette giver også en del,jeg har ihvert tilfælde mærket foreskællen
på min pc,læs anvisningerne>
http://www.jfitz.com/RAMpage/index.html

Manse9933Selv Tak

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-03 17:44

jeg mener læs help.