/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Messenger
Fra : BirgerH
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 24-08-03 11:52

Hvad er det der gør at MSN bliver ved med at stille sig på "logger af" Jeg kan ikke finde fejlen, som nu har stået på i flere måneder. Jeg har prøvet at om installere og rodet rundt i opsætningen, men nej, Så nu er jeg åben for forslag af enhver slags (næsten).
MVH Helberg

Kommentar
Fra : SiaMaria

Dato : 24-08-03 12:52

Nu ved jeg jo ikke helt, hvad du har prøvet - at reinstallere burde da løse problemet. Men du skal i hvert fald slette ALT, der hr med messenger at gøre, før du installerer påny! Brug tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet.
Held og lykke!
SiaMaria.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 13:14

Prøv at trykke start --> programmer og se om du har mere end 1 messenger installeret....

Hvis du på et tidspunkt har installeret en nyere uden at den gamle er blevet lukket, så har du 2 kørende...... og den som du ikke kan se ved uret logger sig på, og dermed bliver den synlige logget af

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 24-08-03 15:09

Kør/Run....

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Mvh Ole

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 15:10

ofa.... har du en lille tekst til hvad det gør ????
Lidt rart at vide

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-03 15:53

Hvilken messenger version taler vi om, du skriver godt nok MSN messenger? Og hvilken styresystem? Hvis du kører XP og windows messenger er her et lille program til at afinstallere den med http://www.ngweb.biz/software/remmsg.shtml Når den er fjernet ville jeg downloade MSN messenger 6 og installere den. Den er ikke så generende som windows messenger, kan downloades på http://messenger.msn.com/

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 25-08-03 00:01

Undskyld det burdte jeg have haft med. Jeg køre XP og 6.0 Messenger, det siger min 18 årige nørd af en søn jeg lige så godt kunne lære at bruge, da det bliver fremtiden (siger ham) og pist er han væk, hvis I forstår hvad jeg mener. Hans tålmod rækker ikke til en 50 årig, som kun kan begå sig v.h.a. to fingre.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-03 00:08

*LOL* Ja ak! Nu vil jeg godt vide hvad du mener med stiller sig på "logger af" Kan du komme med lidt mere udførligt? Har du et auto logon/logoff program kørende som måske lukker din forbindelse til internettet efter et stykke tid? Min MSN 6 "snakker godt nok engelsk, men jeg mener ikke jeg har set noget tilsvarende på min.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 25-08-03 08:07

Du har sandsynligvis opdateret til Mess 6,og så kører Windows Mess i baggrunden,hvis du går i stifinder
under pogrammer,kan du sikkert se to mapper,den ene med MSN Mess ,den anden med Messenger,hvis det er sådan, kan du gå i Start-KØR og skriv RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove,det fjerner alt det gamle Mess,det virkede hos mig .
Mvh Ole

Annuller spørgsmålet
Fra : BirgerH

Dato : 08-05-06 00:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål