/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
hytter nord for Patong, Thailand
Fra : katarina1
Vist : 560 gange
120 point
Dato : 24-08-03 11:34

Er der nogen der kender til udlejning af hytter på stranden nord for Patong - efter sigende skulle prisen ligge omkring 100,-kr for en hytte med plads til fire personer.
Jeg modtager også gerne forslag til andre steder i Thailand med lignende muligheder.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-08-03 13:32

Hejsa - her er et forholdvis billigt hotel (20$ / nat) og billigere ved ekstra opredning :http://www.phukethoteltravel.com/montana.htm

Du kan i øvrigt på samme side finde en del andre hoteller i området

Her er hytter på stranden tra ca. 1800 batt (300 kr) pr nat http://www.awd.ws/phuket/bangtaobeach/

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-08-03 13:35

PS: Du kan for øvrigt gå ind på C&C travels hjemmeside - her er bla. nogle rejsebeskrivelser og hotelbeskrivelser, som måske kunne inspirere: http://www.cctravel.dk/html/thailand/thai1.htm

Mvh Erling

Kommentar
Fra : jesper43

Dato : 25-08-03 01:45

Så vidt jeg kan se er stranden NORD for Patong, Kamala Beach. (Montana som Erling skriver om er på selve Patong). Ifølge de hoteller som annoncer på internettet er noget af det billigste ca. kr. 300,-

http://phuket.sawadee.com/hotels/index.html

Men det er altid muligt at tage derned uden at booke først, der er altid steder som er billigere og som ikke annoncerer. Især i disse tider hvor belægningsprocenten ikke er ret stor (pga. turist-krisen dernede) er det muligt at få nedslag i pris især hvis man er der mere end f.eks. 1 uge.

Hvis I vil SYD for Patong, er der et Dansk drevet hotel som hedder The Little Mermaid, har kun hørt om det men skulle være rimelige priser.

http://www.littlemermaidphuket.net/2index.html

Kommentar
Fra : katarina1

Dato : 25-08-03 10:08

Det sted jeg har hørt om og leder efter er en samling hytter der udlejes og ikke et 'almindeligt' hotel.

Kommentar
Fra : jesper43

Dato : 25-08-03 20:56

Hvornår skal du afsted ? Hvis det ikke lige er mellem 15 Dec. og 15 Jan. mener jeg ikke der skulle være nogen problemer med bare at tage derned. Jeg har selv været i Thailand ca. 5 gange (og boet der i ca. 1 år), i øjeblikket "tørster" de nærmest efter gæster da det har været det værste turistår i de sidste 15 år. Man finder altid noget at bo i - også selvom den første nat måske skulle blive på et lidt dyrere sted end tænkt.

VH J

Kommentar
Fra : jesper43

Dato : 25-08-03 21:03

Det skal lige siges at jeg ikke anbefaler Thailand, jeg er bestemt træt af landet og thai-mentalitet efter at have boet der. Men det bliver man vel også af og til af Danmark

Men hvis I absolut VIL derned vil jeg gerne prøve at give noget af min viden. Hvad er jeres tanker med ferien ? hvorlænge skal I være der ? hvad tænker i jeres budget er ? og andet.

Kommentar
Fra : AneJuul

Dato : 27-08-03 15:16

Hvis jeg var jer, ville jeg tage ud på øerne. Det er fantastisk afslappende, og gode muligheder for at snorkle/dykke. Tager selv afsted på lørdag i 1 mdr. Har valgt kun at have hotel de første par nætter i Bangkok og tager derefer ud på øerne, og finder et hytte når vi når frem. På øerne er det ret udbredt med hytter. for 2 år siden var jeg på Ko tau hvor priserne på de hytter vi boede i var mellem 85 og 110 kr på nat, og så var der alså eget bad og toilet, og den dyre havde også air condision. Rigtig god tur.