/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
gratis online markedsplads?
Fra : NetWorld
Vist : 283 gange
100 point
Dato : 24-08-03 11:32

Nogen der her et godt online markedsplads eller ved over det kan findes. Nu har jeg snart prøvet en masse og mange virker ikke eller er for svær at opsætte. Den skal indeholde: Oprette bruger, Oprette annonce, Bruger profil m. oprettet annonce og med mulighed for at slette/rette/oprette annoncer samt rette i profil. Der skal være en lille admin del m. finde bruger, finde annonce samt slette/rette/oprette. Der skal også være mulighed for at oprette kategoriger og underkategoriger samt slette/rette/oprette. En Søge funktion. Det skal være i php, men er også okay hvis det er asp, men det skal være let at opsætte!!

Håber der er noget der kan hjælpe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-03 12:26

Her står vist alt hvad du skal bruge.
http://www.phpworld.com/
og her
http://www.script.dk/forum.jsp?category=1,14&messageId=5572
Emesen.

Kommentar
Fra : NetWorld

Dato : 24-08-03 12:39

fandt ikke noget???

Kommentar
Fra : webmaistro

Dato : 30-03-04 10:36

Hejsa.
Du kan såmænd altid finde hvad du har brug for på www.hotscripts.com
Hvis du skriver classifieds som søgeord, da får du en masse bud på online markedspladser, hot or not, og dating scripts. Mange af dem er lige til at sætte ind og de fleste er gratis i deres light version. Mere har man dog sjældent brug for!

Webmaistro!