/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
gulvafslibning
Fra : kaffepause
Vist : 473 gange
5 point
Dato : 24-08-03 02:24

hejsa da jeg er udlært gulvafsliber kan jeg slibe gulv for ca 60-70 kr m2 ... kontakt mig på msn mikkel.nielsen@tdcadsl.dk eller mail som er den samme .. mvh mikkel

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 24-08-03 09:30

og spørgsmålet var??

Kommentar
Fra : kaffepause

Dato : 24-08-03 09:37

ingen spørgsmål bare høre om nogle var intreserret .

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 24-08-03 09:57

Så skulle det jo have stået under tip?
eller du skulle have valgt en mere sigende overskrift - "mangler du gulvafslibning - så kan jeg hjælpe!"

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 24-08-03 10:11

Et tilbud hører hjemme under tips. Her bruger du point, under tips får du point

Kommentar
Fra : fulla

Dato : 24-08-03 11:38

Er det reklame for en selvstændig virksomhed - eller er du ude efter sort arbejde??

Kommentar
Fra : kaffepause

Dato : 25-08-03 00:37

er ude efter sort arbejde ... hva da

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 29-08-03 12:03

hejsa kaffepause !
hvad tar' du pr . trin når det gælder en trappe ? og er det i jylland du arbejder ?
venlig hilsen karin.

Kommentar
Fra : kaffepause

Dato : 29-08-03 19:13

kommer an på hvad der er på trappen skriv til mail mikkel.nielsen@tdcadsl.dk .. og ja kun i jylland ...

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 29-08-03 19:37

hej igen kaffepause ! der ( var nålefilt på ) men det er taget af - limen blev der men nu har vi bestemt os for et tæppe igen
mvh karin.

Annuller spørgsmålet
Fra : kaffepause

Dato : 10-09-06 17:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål