/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Familysearch
Fra : nusnus
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 24-08-03 00:58

Jeg vil gerne registreres som bruger på www.Familysearch.org

Til sidst skriver den dette her? Membership Record Number (Get this number from your ward clerk.)

Er der mon en der ved hvad det betyder? og hvad der skal stå der?

Membership Record Number (Get this number from your ward clerk.)

venlig hilsen

Charlotte

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 24-08-03 01:52

Du behøver ikke udfylde den del.
Du kan vælge at udfylde den, hvis du er medlem af "The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints"

/VMEK

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 24-08-03 09:11

Hej Charlotte!
Du behøver ikke at være medlem. Du skal bare vælge fanebladet "search" og så søge på livet løs. Det gør jeg.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 24-08-03 15:55

Denne adresse er til Anetavlen, hvor du kan se hvad du kan bruge, hvordan du søger på www.familysearch.org osv. vejledningen er på Dansk og kan printes ud .

http://www.genealogi-kbh.dk/sidste.htm
Senta

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 24-08-03 17:10

Tak for jeres svar. Jeg har brugt www.Familysearch.org meget og ved også hvordan det skal bruges.
Jeg har også printet vejledningen ud, og synes den er rigtig god, da man får meget mere ud af programmet, når det kan læses på dansk.
Men grunden til at jeg vil oprettes er, at jeg gerne vil kunne sende data ind.

Venlig hilsen

Charlotte

Kommentar
Fra : senta

Dato : 24-08-03 17:29

Så skal du registreres, det koster ikke noget, jeg mener der i vejledningen står lidt om hvordan du klare dette uden at blive medlem af The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.

Senta

I Have Forgotten My User Name or Password

I Need to Register

SIGN ON

How to Sign On and Register:
You need to be a registered user to provide feedback, submit your family records to the Pedigree Resource File, preserve your records in the Granite Mountain Records Vault, and e-mail others through family history mailing lists. If you have already registered, enter your user name and password below to sign on. If you are a new user, click here to Register.

User Name:

Password:

I am a member of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.

Note: Check this option if you need to add your membership information to your registration. You will need to enter your membership information only one time.

If you have forgotten your user name or password, click here.

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-03 17:48

Mormonernes Arkiv på Internettet og hvad, hvordan det fungere.
http://www.dk-yeoman.dk/fd/kumler/P-10.htm

Senta

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 24-08-03 21:37

Tak for svaret senta.