/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook express
Fra : tom34
Vist : 426 gange
55 point
Dato : 23-08-03 23:25

kan nogle fortælle mig hvorfor mit outlook express (mailcenter) fortæller mig der fejl eller outlook er indstillet forkert, det er ikke altid den gør det men kan der gøres noget hvis så hvad
Tom

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-08-03 00:37

Prøv lige at beskrive, hvad det er fo nogle fejlmeddelelser, som du får

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 24-08-03 08:50

Kan du gendanne PC til en tidligere tidspunkt, måske vil fejl forsvinde.
MVH
Axencrone

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-03 11:22

Hvilket styresystem køre du med 95-98-98se-ME-Win2000-XP
Hvilken Outlook Express bruger du
Kan du fortælle hvornår den fortæller dig det og hvad den skriver.
Emesen.

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 24-08-03 13:16

det er win 2000-xp (jeg er ikke en haj til at forklare ) det er stofanet jeg har og computeren skriver at outlook express kan være indstillet forkert kontakt microsoft og disc plasen kan være fyldt op, det er kun nogle udpluk af det jeg fik det ikke skrivet op da computeren begynte med det. ps efter jeg fik norton indstaleret har com... gjort det hyperer
Tom - amatøren

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 25-08-03 09:18

Hej Tom34,

næste gang den giver fejlen, så prøv at notere præcist hvad fejlen siger. Faktisk er det sådan at man ofte kan søge på fx. google.com med den præcise ord lyd på en fejl, og så kommer man direkte til en forklaring, fordi andre også har haft den fejl.
Om ikke andet, så vil "hajerne" her på kandu.dk helt sikkert komme meget tættere på et svar for dig, jo mere præcist du kan gengive den fejl meddelelse der kommer på din skærm.

Når du skriver Norton, er det så Norton Antivirus?

mvh. Per

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 25-08-03 14:30

ja der er norton antivirus og beklager at jeg ikke har fået fejlen uddybet noget mere, jeg kan godt se at det er sådan ligt hovsa skrivet. jeg må vende tilbage hvis det kommer ikke
Tom

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 25-08-03 15:08

Helt fint Tom,

mvh. Per

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 26-08-03 13:44

så kom det igen der står
der opstod fejl under forsøget på at udføre de ønskede opgaver, yderligere oplysninger finder du på listen overfor.
serveren har vendet afbrugt forfindelsen, dette kan skyldes en fejl på serven
server:mail 1 stofanet.dk protokol pop3
port 110 sikker ssl
nej fejl nr 0x800cc0F
og så er der GUL trekant med udråbtegen
vh TOM

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 13:51

Jeg har også stofanet og har lige fået den samme meddelese,det er mail1 serveren
der er nede ,det sker en gang imellem der er problemer,det kan være service
arbejde,eller kabel fejl o.s.v,no problemo,det er ikke i din ende der er problemer.

Manse9933

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 26-08-03 14:08

Har også Stofanet og har af og til haft samme fejl. Det er som Manse9933 skriver: serverfejl og ikke din opsætning der er noget galt med.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 55 point
Dato : 26-08-03 14:14

vis de bevist skal lave service på serverne,så kan du få tilsendt en drift
mail, så får du en mail før de går igang,men vis det er uheld og uforudsete
hændelser så kan de selvfølig ikke sende en mail først.
http://www.stofanet.dk/service/driftmail.html

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 14:17

klik på den landsdel du vil modtage drif-tmail fra(på kortet)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 14:21

eller bag efter der har været længrevarende problemer,så kan du se at det ikke
er på din pc der har været problemer.

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 26-08-03 16:14

Tak for svaret Manse9933.
fint nok du så kan jeg tage det roligt, trode lige der var noget galt få der har været en del viruser i denne tid. jeg skulle næsten til at flippe ud men
hilsen Tom

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 21:15

selv tak, ganske normal hændelse,nogen gange er der langt imellem, men de kan også komme i stimer,spørg bare en fisker han ville give mig ret

Manse9933

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-08-03 15:20

nååå så mener du jeg skal give dig ret bare fordi jeg selv er fisker