/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hastighedstest - fra Emesen.
Fra : emesen
Vist : 321 gange
1 point
Dato : 23-08-03 14:51

Går det hurtigt?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 23-08-03 14:51

ja

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-08-03 14:52

Ja!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-08-03 14:53

Ærgerligt, at der ikke er sekundviser på.
Men testen bærer jo også præg af, at
serveren ikke har det alt for godt.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 23-08-03 14:55

Tak for svaret ans. Men jeg kan godt se at det kan gå hurtigt
Emesen.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-08-03 14:57

10 sek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-03 15:00

emesen, du er sikkert også den hurtigste til at godkende et svar. Bare der ikke bliver ballade over det.

mvh ans og god week-end

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-08-03 20:02

Hold da k*ft

det kostede lige en pæn sum. Ok, Nysgerrighed koster. Lad mig lige se, hvem var det der startede. Nåeee Emesen, din
Ans, det er squ for nemt
Rellom, hvorfor vandt du ikke?
Catbody. er det målt på stopur?
Ans, der bliver ikke ballade. Far er ikke sur, far er skuffet

Det er det her der gør det skægt og til en oplevelse at være med her. Tak skal i have.

Sren i R:oSkilde PS. er der ikke snart nogen der kan spørge om noget jeg kan svare på

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-03 20:16

Og jeg har nu fået alle mine point igen - Tak
Jo måske kan vi finde noget til dig Sren, men det er ikke sikkert du kan nå det helt fra Rskilde.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-08-03 20:25

Hvis du gør dit bedste, tjaa, så kan INGEN forlange mere. Jeg var lige ved at købe den om himlen, men mit medfødte gerrighed tog overhånd. Det er nok noget gen-bestemt

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-08-03 20:29

Havde vist nok glemt at sætte en fluel*rt.

Mon ikke det er tid til samvær og at samtale med min smukke hustru af første ægteskab????????? Det er jo lørdag......

Hilsen S:oren i Rskilde