/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Apropos Smileys
Fra : ibasa
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 23-08-03 13:15

Er der er af jer ude i den store grumme verden der har et godt forslag til hvordan Smileys anvendes på den letteste måde ?

Årsagen til at jeg spørger, at er det for mig ihvertfald er lidt uhåndterligt. Jeg sidder og skriver en kommentar og finder ud af at der godt kunne bruges en smiley. Fat i 3 stk. papir A4 format, bladre til det rigtige er fundet, igang med taste koden, shit---har glemt det halve om den, finde den igen o.s.v.

Er der en lettere måde at gøre det på?????????????????

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-08-03 13:21

Udskriv evt. siden fra Kandu med koderne http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-08-03 13:36

Hej min bedste navnebror

Det er de stykker papir jeg sidder og bladrer i hver gang

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-03 13:43

Læg det ud på word - anskaf en skærm mere - kald dem frem på skærm 2 når du skal bruge dem.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-08-03 14:00

DDDDaaaaaavvvvvsssss Emesen

Gó idé............... nu er der bare lige den hage ved det at tiden li´som ikke rækker til en ekstra skærm. Er der andre forslag

Sren i Rskilde Den her kan jeg udenad !

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-08-03 14:05

Tilføj http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20 til dine foretrukne så højre klik på
linket send til>skrivebord hold så venstre musse tats nede på linket på skrive
bordet og træk det hen til start, så skulle start menuen åbne træk det
op i menuen og slip så skulle du have linket i start menuen,når du så har kandu
siden åben så kan du åbne start menuen og trykke på linket så kommer smily'es
frem i et nyt vindue oven på kandu siden vælg din smily
luk vinduet,og kandu siden kommer frem igen.
Bare et foreslag.
Manse9933

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-08-03 14:08

Hej manse. Det vil jeg prøve at få til at virke.

Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 23-08-03 14:13

Du kan jo også minimere linket til procces linien og så klikke det frem og tilbage ved at klikke på det det i procces linien,når du har startet det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-03 14:20

- men man skal bruge tilbageknappen hvis man som jeg ikke kan huske hvordan IE sættes til at åbne nyt vindue hver gang.
Emesen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-08-03 14:25

funktioner>internet indstillinger>avanceret>fjern flue benet i genbrug vinduet
til start af genveje,så vidt jeg snusker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-03 14:38

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 23-08-03 14:38

Tak for svaret Manse9933.

Det er da i hvert fald til at bruge. De andre ideer arbejder jeg videre med. Tak til alle der bar.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-08-03 14:42

selv tak