/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skål på SFX
Fra : Sasper
Vist : 378 gange
70 point
Dato : 23-08-03 10:38

Hey

Hvor sidder skålen på en Honda SFX, hvor skal jeg lede?? Jeg har haft pillet kickstarter-skallen af!! hvad er næste "step" ??

Kommentar
Fra : EVIL_guy

Dato : 22-09-03 21:03

altså... er det en koblings skål du mener

Kommentar
Fra : abdulla

Dato : 13-04-04 20:54

Davs... Du tar hele varioen af, og så bagest på varioen sidder dr en slags "plade" med 3 skruer så vidt jeg husker. den skal du så skrue af, men huske lige a pille de 3 skiver af. det skulle være det