/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Vinterhave murearbejde pris.
Fra : qpool
Vist : 888 gange
40 point
Dato : 23-08-03 10:18

Er der nogne der har et bud på hvor meget det løber op i kr ?.
Jeg har et hus hvor der er en vinkel tilbygning vil meget gerne have lavet en opvarmet vinterhave, jeg forestiller mig at jeg så kan lave vinterhaven imellem de to nuværende bygninger så der skal kun mures 2 væge op.
Arbejdet består i : sokkel= 11 meter .støbt gulv med varme 24 m2 . 1 væg for og bag mur 6 meter lang og 1.2 meter høj. 1 væg for og bag mur 4 meter lang 1.2 meter høj.
jeg regner med at jeg selv kan hjælpe til, er der en mure der har en ca pris på dette incl materialer.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 23-08-03 17:07

Vi skulle lave vores wc om, så vi fik gulvvarme, og indstalationerne skulle flyttes lid. Du skal have en der er autoriseret til at lave dne instalationer. Vi har givet 25.000 for alt det du ikke kan se, så dit vil nok ryg op i 50 - 100.000, kvis du laver alting selv.

Kommentar
Fra : tommyhald

Dato : 05-11-03 20:32

Afhængig af hvor du bor og hvornår du skal have arbejdet udført, vil jeg gerne give dig et tilbud på opgaven. Skal væggene være mursten ?

Tommy

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-11-03 19:05

Imuring af mursten ca.: = 18.480,00 excl. moms
gulv ca.: = 6.000,00 excl. moms
11 meter sokkel ca.: = 5.500,00 excl. moms

excl. isolering i gulv, samt jordarbejde
Disse priser er vejledende.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 04:47

Ønsker ikke mere at abonnere på dette sprøgsmål, bliver nok aldrig lukket.
MVH
JMS