|
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 22-08-03 16:40 |
|
Hvilket styresystem bruger du - Windows 95-98-ME-2000-XP
Den følger med når du installere et af disse systemer, og ligger på CD-rommen.
Og kan genindstalleres.
Emesen.
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 22-08-03 16:57 |
|
Forsvandt den samtidig med installation af et eller andet, så kan du lave en genoprettelse.
Start>hjælp>tryk på genoprettelse>der får du en forklaring hvordan du bruger dette værktøj, og det er ert nemt.
Adressekartotek ligger måske stadig i >start programmer>tilbehør
Emesen.
| |
| Kommentar Fra : perkh |
Dato : 22-08-03 18:19 |
|
Hej emesen. Tak for din gode vilje, men nej det er ikke det jeg har brug for. Det skete ikke efter en ny installation men opstod for en tid siden som et pludseligt problem. Det jeg søger er en måske mere avanceret måde at rede mig ud af problemet på.
mvh.
perkh
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 22-08-03 20:55 |
|
hejsa
gå ind i kontrolpanel >>tilføj/fjern programmer >>
tilføj/fjern windows komponenter >> scroll ned hvor der står outlook express
hvis der er flueben udfor så fjern det, klik på næste og ok
genstart computeren og gå ind igen og sæt flueben ud for outlook express
nu skulle det gerne være installeret igen.
| |
| Kommentar Fra : perkh |
Dato : 22-08-03 21:37 |
|
Hejsa dk, tak for tippet, desværre hjalp det ikke .. samme fejl efter din procedure?
mvh.
perkh
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 22-08-03 22:03 |
|
hmm
prøv start >> søg >> søg efter msimn.exe
hvis filen findes, så er det "kun"din genvej som er slettet
højreklik på skrivebordet >> opret genvej >> gennemse>> gå til c:\programmer\outlook express
klik på msimn.exe >>næste og udfør
| |
| Kommentar Fra : perkh |
Dato : 23-08-03 16:06 |
|
Hej dk, undskyld men hvad skulle jeg opnå ved det? Jeg afinstallerede jo og geninstallerede! Mit største problem er at hele min adresseliste ligger i Outlook express og den vil jeg gerne rede. Samt få en ny ren instalation.
mvh.
perkh
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 23-08-03 16:33 |
| | |
| Kommentar Fra : perkh |
Dato : 26-08-03 14:53 |
|
Mit problem er stadig ikke løst! Nogen der Kan?
mvh.
perkh
| |
| Kommentar Fra : acronym |
Dato : 30-10-03 23:59 |
|
Klik start -> kør -> skriv regedit
Find nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}
Ændre værdien IsInstalled fra 1 til 0
Genstart
Hent OE6 igen fra MS download center
| |
|
Prøv dette: Gå ind i Stifinder - tast *.wab i søgefeltet - søg på "denne computer" /alle filer - husk biblioteket hvor du finder wab-filen - Prøv så at "importere" det fundne adresse-kartotek (*.wab) i outlookExpres....
mvh Allan
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 19-10-05 21:32 |
|
Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?
| |
|
En løsning kan være denne:
Læg din Windows XP i CD-drevet - Tryk "Start" og "Kø2 - Skriv "sfc /scannow" - (Uden anførselstegn og med mellemrum inden skråstreg - Windows indlæser og reparere nu alle systemfiler.
Håber det hjælper dig - mvh Allan
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|