/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adgangskode til Outlook Ekspress
Fra : Lindah
Vist : 318 gange
20 point
Dato : 22-08-03 10:38

Jeg har glemt min adgangskode til Outlook Ekspress
Kan jeg på nogen måde få den oplyst eller finde den i min pc'er

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 22-08-03 11:40

Har du ikke fået det oplyst hos din udbyder?? da du koblede dig på nettet , har du måske fået et stykke papir på det. ellers kontakt din udbyder og få det oplyst..

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 20 point
Dato : 22-08-03 13:32

Hej Lindah

Ring til din udbyder, de ringer så tilbage til nummer du har angivet som primær telefon og giver dig ny kode. Vær opmærksom på om denne også er til opkobling eller kun mail.

Kommentar
Fra : Lindah

Dato : 22-08-03 23:34

Det er ikke den kode jeg fik da jeg koblede mig på for der ændrede jeg den til en nemmere kode end alle de forskellige bogstaver. Så det er en kode jeg selv har lavet.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 24-08-03 13:01

Hej Lindah

De gir dig en ny kode og nulstiller din "gamle"

Godkendelse af svar
Fra : Lindah

Dato : 24-08-03 15:32

Tak for svaret frostys.