/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problemer med at svare nyhedsbrugere
Fra : fridaflip
Vist : 317 gange
50 point
Dato : 21-08-03 19:39

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg svarer på spørgsmål fra en nyhedsbruger.
Når jeg klikker på ikonet "skriv til nyhedsbruger", kommer der godt nok en ramme hvor jeg kan skrive, men mit svar kommer ikke frem på skærmen efter at jeg har sendt det...
MVH fridaflip

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-08-03 19:42

>fridaflip

Der kan gå op til 9 timer før dit indlæg kommer på, men normalt går det noget hurtigere. Det kommer altså ikke, som på Kandu, på med det samme.

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-03 19:46

Nedenstående tekst er kopieret fra dk.news, i forbindelse med at jeg sendte et indlæg.

[citat]
Your message has been posted

Your message has been posted to Usenet. Please note that it may take anywhere from 3 to 9 hours for your message to appear on Google Groups. The text of your message is included below for your convenience.
[/code]

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-08-03 19:48

Ram
Tak for det hurtige svar.
Da jeg er ret ny her på Kandu, kan du måske også fortælle mig hvordan jeg nu lukker dette spørgsmål.

MVH Fridaflip

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 21-08-03 19:51

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-08-03 19:55

>fridaflip

Ja da.

Hvis du synes dit spørgsmål er rimeligt belyst, så lukker du ved at klikke på det felt, hvor der står accepter svar ud - for den bruger du mener har besvaret dit spørgsmål.

PS. Du behøver ikke at sætte så mange point påp højkant for et spørgsmål. Man kan godt sætte mindre end 50 - du kan gå helt ned til 1 point hvis du vil.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-08-03 19:56

Heureke - Du har jo lukket det
Tak.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-08-03 19:59

Ram
Gud hvor smart.
Har du så modtaget de 50 point fordi jeg nu har accepteret dit svar?
Det system må jeg sætte mig lidt ind i....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-08-03 20:04

Ja nu har jeg 50 matadorpoint mere at more mig for.

Faktisk har jeg fået 60 point, fordi jeg svarede dig inden for en time. De sidste 10 er en lille bonus fra Kandu, for at få brugerne til at svare hurtigt

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-08-03 20:09

Et lille tip.

Hvis du svarer en "nyhedsbruger", så "klip" alt det væk der ikke er væsentligt for dit svar. Lad typisk de første 2-3 linier stå, så man lige fornemmer hvad det er du svarer på. Hvis deres tråd bliver meget lang, er det træls at skulle læse den samme tekst igen og igen, samtidig med at det fylder meget.

Du skal nok få det at vide, hvis du gør det forkert. De reagerer prompte.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-08-03 20:13

Ram
Tak for tippet.
MVH Fridaflip

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-05 19:03

Synes selv at jeg er ret opfindsom. Har nemlig fundet ud af, at man sagtens kan sladre her på kandu, hvis man er smart nok til at finde en tråd at sladre i

Jeg er en profil, der gerne ser jer begge tilbage til kandu, men hver gang jeg lufter dette i en tråd, bliver jeg tromlet ned, af især BjarneD.

Nu fandt jeg så endelig en tråd, hvor ingen andre end jer to har deltaget - og ved derfor så også, at ingen, bortset fra jer kan vide, at jeg har været inde og lægge en hilsen (med mindre da, at andre end mig holder øje med jeres gamle tråde..lol). Skulle én af jer/eller I begge stadig kigge kandu fra tid til anden - og komme forbi her igen, så sig endelig hej - jeg skal nok holde min kæft til kandupolitiet

Knus fra Creamy